دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل  پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ با فرمت ورد در ۱۴ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

فهرست مطالب دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ

خلاصه اجرایی

مشخصات مدیر و همکاران

توضیح محصول

بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی

توجیه اقتصادی طرح

الف- سرمایه‌گذاری ثابت

الف-۱) زمین

الف-۲) محوطه‌سازی

الف-۳) ساختمانها

الف-۴) ماشین‌آلات

الف- ۵) تاسیسات

الف-۶) وسایل نقلیه

الف-۷) تجهیزات اداری

الف-۸) هزینه‌های قبل از بهره‌برداری

جمع کل سرمایه‌گذاری ثابت

ب- هزینه‌های جاری

ب-۱) مواد اولیه و نهاده‌های تولید

ب-۲) حقوق و دستمزد

ب-۳) هزینه نگهداری و تعمیرات

ب-۴) هزینه استهلاک

ب-۵) سوخت و انرژی

سرمایه در گردش

جمع کل سرمایه‌گذاری طرح

ج- قیمت تمام شده محصول

د- فروش

سود ناویژه

سود ویژه

بخشی از  فایل  :

خلاصه اجرایی:

این تیم در نظر دارد یک واحد تجاری به مساحت ۶۰ m2 را به عنوان کافی شاپ در محله عباس آباد تهران (خ بهشتی) راه اندازی نماید. هزینه مورد نیاز ۹۸۰ میلیون ریال پیش‌بینی می‌شود.

درآمد مطمئن و پایدار حاصل از فعالیت در صنعت غذا و نوشیدنی، سودی رضایت بخش و البته رو به رشد را در این کسب و کار پیش رو ترسیم می‌کند. روحیه تنوع طلبی در قشر جوان موجب شده است که براساس آمار، بخش عمده‌ای از اوقات فراغت و بودجه خود را در مراکز تهیه و توزیع انواع خوراک و نوشیدنی صرف نمایند. جذابیت و تنوع ذاتی محصولات کافی شاپ‌ها، این مراکز را به یکی از پرطرفدارترین اماکن عمومی در میان جوانان تبدیل کرده است.

تیم پیشنهادی با تکیه بر: سوابق کاری و دوره‌های آموزشی طی شده. قابلیتهای ویژه و منحصر به فرد در ارائه محصولات. روش‌های نوین بازاریابی مورد نظر. ظرفیت تنوع دهی به محصولات با استفاده از خصوصیت انعطاف‌پذیری آن، رضایت خاطر و وفاداری مشتریان خود را تضمین خواهد نمود.

محیط آرام و دور از هیاهوی شهر در مکان مورد نظر، شرایط آن از لحاظ توانایی اقتصادی ساکنان و موقعیت واحد به لحاظ نزدیکی به خوابگاه دانشویان [دانشگاه خواجه نصیر] جلب و جذب مشتری و فروش مناسب را نوید می‌دهد.

مطالعه بیشتر