دانلود طرح توجیهی گلخانه (خیار – گوجه -فلفل- بادمجان) سال ۹۶

دانلود طرح توجیهی گلخانه (خیار – گوجه -فلفل- بادمجان) سال ۹۶
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

دانلود طرح توجیهی گلخانه (خیار – گوجه -فلفل- بادمجان) سال ۹۶

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل طرح توجیهی گلخانه (خیار – گوجه -فلفل- بادمجان) در قالب ورد و در ۱۸ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

عنوان طرح:

طرح توجیهی گلخانه(خیار – گوجه – فلفل – بادمجان)

مجری طرح:

محل طرح:

تنظیم:

فهرست:

مقدمه ۳

موضوع طرح ۳

تشریح طرح پیشنهادی ۳

شناسنامه طرح ۴

محاسبه اجزا و میزان سرمایه ثابت ۹

هزینه های جاری طرح ۱۰

سرمایه در گردش ۱۱

ع- مواد اولیه مصرفی ۱۱

مواد اولیه مورد نیاز ۱۲

ب-۳) هزینه های پرسنلی ۱۲

جدول محاسبات تحلیل هزینه فایده واحد: ۱۷

نتیجه گیری ، بررسی وپیشنهاد ۱۸

مقدمه:

از آن جایی که ایران از جمله کشورهایی است که در مناطق خشک و نیمه خشک جهان قرار دارد، همواره با معضل کمبود آب مواجه بوده است و همچنین بحران خشکسالی در سال های اخیر،کشور را بیشتر از گذشته با این معضل درگیر نموده است. بنابراین برای ادامه ی حیات، تامین آب از نیازهایضروری کشاورزی این کشور بوده و برای سازگاری با محیط، استفاده ی بهینه از منابع آب و خاک امری اجتناب ناپذیر است.

کمبود آب یکی از تنگناهای توسعه اقتصادی در کشور می باشد و هر گونه مساعدت در بهبود وضعیتاین عامل، می تواند گامی در جهت توسعه اقتصادی بخصوص در مناطق روستایی باشد.

افزایش جمعیت و به طبع آن تقاضا برای تهیه محصولات کشاورزی و همچنین فصلی بودن تولید محصولات سبب شده که برای تامین نیاز مردم راهکارهایی در نظر گرفته شود تا هم میزان تولید افزایش یابد و هم امکان تولید محصولات در خارج از فصل میسر باشد، از جمله این راهکارها کشت محصولات (اعم از سبزی و میوه) در گلخانه است، از این طریق نه تنها تولید افزایش می یابد،

مطالعه بیشتر