دانلود سه بعدی اتوکد لابی

دانلود سه بعدی اتوکد لابی
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود سه بعدی اتوکد لابی

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت سه بعدی اتوکد لابی در قالب dwg آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

قدم گذاشتن در لابی هتل مانند فشردن درست شخصی است که تازه با او آشنا شده اید. درست همانند انسان ها، لابی هتل ها هم شخصیت منحصر بفرد  و مخصوص به خودشان را دارند. یک لابی می تواند دفع کننده، جذاب، ترسناک، یا فوق العاده دلنشین باشد. به عنوان یک هتل دار شما نمی توانید در مقابل درب ورودی هتل بایستید و به همه میهمانانی که وارد هتل شما می شوند خوش آمد گویی کنید، اما می توانید با طراحی خاص و برنامه ریزی، تجربه اولیه میهمانانتان را مطابق خواست خود رقم بزنید و لابی هتل را به محیطی دلنشین و آرامش بخش و جذاب تبدیل کنید.

در صنعت رقابتی هتل داری امروز، هتل داران تلاش مستمری برای جذب دوباره مسافران خود دارند. در شرایط سخت اقتصادی، مسافران همواره سعی در کاهش هزینه های خود دارند. به این ترتیب هتل داران برای ترغیب مسافران به اقامت در هتلشان کاری به مراتب سخت تر پیش رو دارند.

دانلود سه بعدی اتوکد لابی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دا نلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر