تخفیف ویژه فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی

تخفیف ویژه فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
5,000 تومان

توضیحات فایل:

تخفیف ویژه فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی در قالب PDF با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫تخفیف ویژه فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی‬‎

شرح مختصر:

حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی تدریس شده در دانشگاه تهران به همراه پاسخ تشریحی آن ها را در این قسمت آماده دانلود نموده ایم.

بسیاری از سوالات مربوط به درس فرایند کنکور دکتری سال های ۹۱، ۹۲ و ۹۳ برگرفته از همین تمرینات بوده اند و مطالعه دقیق آن ها به تمامی داوطلبان کنکور دکتری مخابرات سیستم توصیه اکید می شود.

فصل بندی این مجموعه تمرینات بی نظیر به ترتیب زیر است:

سری اول- آمار و احتمال، متغیر تصادفی، توابع متغیرهای تصادفی و توابع چگالی احتمال و توزیع

سری دوم- مفهوم و انواع فرایندهای تصادفی (ایستا، ارگادیک، مارکوف، WSS و پواسن)

سری سوم- فرایندهای ضربه پواسن، نرمال و طیف توان فرایند

سری چهارم- فرایندهای گسسته و مدل های AR, MA و ARMA

سری پنجم- تخمین

فرایندهای تصادفی

مجموعه‌ای از متغیرهای تصادفی با اندیس مرحله یا زمان که وضعیت یک پدیده یا آزمایش تصادفی را در طول یک دوره نمایش می‌دهد. متغیرهای تصادفی و اندیس آنها می‌توان از انواع گسسته و پیوسته و نیز چند بعدی باشند. مثلاً بررسی وضعیت آب و هوا، تعداد افراد و وضعیت یک بازی در مکانها زمانها یا مراحل مختلف. فرایندهای تصادفی یکی از علوم کاربردی وابسته به احتمال و آمار بوده که در سایر علوم و فنون دیگر کاربرد بسیاری دارد.

فایل حل تمرین فرایندهای تصادفی دکتر نادر اصفهانی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر