تحقیق کامل در مورد تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی

تحقیق کامل در مورد تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

تحقیق کامل در مورد تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت تحقیق کامل در مورد تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی در قالب ورد و در ۲۶ صفحه آماده دانلود شده و دراختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

 

صفحات : ۲۶ صفحه

قیمت : ۳۰۰۰ تومان

فرمت: word -قابل ویرایش

مقدمه تحقیق کامل در مورد تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی

اسکاروایلد : هنر کلید فهم زندگی است .

آدمی در دوران حیات و در جهت رشد و کمال ابعاد وجود خود و برقرار سازگاری و تعادل لازم با موقعیت ها ، می باید قادر باشد به حل مسائل پرداخته و بر موانع یا مشکلاتی که بر سر راه رسیدن به هدف مورد نظر موجود است ، غلبه ند . مهمترین هدف آموزش و پرورش شناخت استعدادهای دانش آموزان ، شکوفا نمودن آنها و ایجاد مهارت کافی در ابعاد مختلف رشد می باشد . فعالیت های هنری وسیله ارتباط فکر و بیان است بنابراین از طریق آن می توان ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کرده و آن را برای تربیت عقلانی ، عاطفی و اجتماعی افراد بکار برد . این امر موجب بروز تمایلات ، افکار ، احساسات و تجارب فردی می گردد . هنر در فرآیند خلاقیت هنری شخصیت را پرورش داده و آنچه را به زبان نمی آید ، بیان می کند زیرا وسیله بیان خویشتن است و به عنوان صمیمانه ترین زبان احساسات محسوب می شود .

زبان هنر ، اصیل ترین ، خالص ترین و رساترین زبانهاست که به کمک آن می توان افراد جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی سوق داد . بنابراین به اقتضای وسعت و جنبه های متفاوت هنر باید از آن بحث و گفتگو شود تا ارزش واقعی آن آشکار گردد . زمانی که پهنای گیتی به روی انسان گشوده می شود ، پرورش تصور خلاق در کودکان و هدایت آنها به قدرت درک و تشخیص رویدادهای اطراف اهمیت ویژه ای می یابد .

 

مطالعه بیشتر