دانلود طلایی نسخه کامل کتاب دایره المعارف مصور اسلحه

دانلود طلایی نسخه کامل کتاب دایره المعارف مصور اسلحه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود طلایی نسخه کامل کتاب دایره المعارف مصور اسلحه

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند کتاب دایره المعارف مصور اسلحه در قالب pdf آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫دایره المعارف مصور اسلحه‬‎

دانلود طلایی نسخه کامل کتاب دایره المعارف مصور اسلحه

طرح های امروزی بسیار به دوران گذشته مدیون اند. طرح بسیاری از هفت تیرها، تپانچه ها و تفنگ ها ریشه در خلاقیت بکر طراحان قرن نوزده دارد. کتاب حاضر بررسی تصویری جالبی از سلاح هاست که از ابتدایی ترین فرم آنها تا زمان حال را در بر می گیرد. این کتاب الهام و انگیزه طراحان بزرگ اسلحه و نیز مهارت های دستی قدیمی را که هنوز هم برای ساخت سلاح ها ی تفریحی و شکار سبک و ظریف مورد نیاز است، می ستاید.

این کتاب دربرگیرنده سلاح های اولیه تا سلاح های مدرن امروزی همراه با عکس و توضیحات و ذکر کشور سازنده آنها با کیفیت بالا و استثنایی است.

بخشی از مقدمه این کتاب:

«در طول تاریخ، تسلیحات گرم تاثیری عمیق بر زندگی و فعالیت انسان داشته‌اند. سلاح‌هایی که برای جنگ‌افروزی اختراع ‌شده بودند، به‌سرعت تبدیل به ابزاری برای شکار و دفاع از جان و مال شدند. آن‌ها همچنین باعث شدند سنت و رسم هدف‌گیری و تیراندازی که با تیر و کمان آغاز شده بود ادامه یابد و پایدار بماند. اولین سلاح‌ها در قرون‌وسطی در چین ساخته شدند. در آن دوران از باروت برای ایجاد انفجار استفاده می‌شد. چینی‌ها متوجه شدند که با قراردادن تعدادی باروت و یک گلوله در لوله‌ای فلزی و آتش‌زدن باروت می‌توانند گلوله را با نیروی مضاعف پرتاب کنند. این‌چنین بود که اولین سلاح‌های گرم تولید شدند.

اولین سلاح‌ها توپ‌ها بودند اما هفت‌تیرهای قابل‌حمل با  فاصله‌ زمانی بسیار  کمی ساخته شدند. سلاح‌های شخصی به‌سرعت پیشرفت  کردند. برای قرن‌ها  توپ‌ها همان لوله‌های فلزی ساده‌ای باقی ماندند که از طریق  دهانه پر می‌شدند  و گلوله‌های کروی سربی یا سنگی را با انفجار باروت شلیک  می‌کردند… .»

 در طول تاریخ ، تسلیحات گرم تاثیری عمیق بر زندگی و فعالیت انسان داشته اند .

سلاح هایی که برای جنگ افزاری اختراع شده بودند ، به سرعت تبدیل به ابزاری برای شکار و دفاع از جان و مال شدند .

این کتاب را به علاقه مندان پیشنهاد میکنم

مطالعه بیشتر