دانلود جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای (fast food پدر خوب)

امتیاز 3.00 ( 1 رای )
دانلود جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای (fast food پدر خوب)
نوع فایل
word و اکسل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
۵,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای (fast food پدر خوب)

دانش آموزان و فرهنگیان گرامی ، در این بخش جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای در دو فایل ورد و اکسل تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را با کمترین هزینه از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای (fast food پدر خوب)

شرح مختصر:

این فایل شامل دو بخش دانلودی میباشد

۱-فایل ورد  که فهرست مطالب مندرج در آن در ذیل آمده است

۲-نقشه راه و نحوه محاسبات آن در فایل اکسل

 

فهرست مطالب دانلود جزوه آموزشی برنامه استراتژیک رستوران های زنجیره ای (fast food پدر خوب)

۱-  تشریح شرکت، محیط و رقبا

۱-۱-  هدف

۱-۲- تاریخچه فعالیت  رستورانهای زنجیره ای پدر خوب

۱-۳- موضوع فعالیت های رستورانهای زنجیره ای پدر خوب

۱-۴- سرمایه شرکت رستورانهای زنجیره ای پدر خوب

۱-۵ – محل دفتر مرکزی و کارخانه شرکت

۱-۶- معرفی هیأت مدیره شرکت

۱-۷- صاحبان سهام

۱-۹- نقشه راه شرکت

۱-۱۰-آشنایی کلی بااین کسب وکاروتحولات آن

۱-۱۱-نگاهی به تاریخچه این کسب وکاردرایران

۱-۱۲-نگاهی به تاریخچه این کسب وکاردرجهان

۱-۱۳- رفتاروخواست مشتریان(نیازهاوانتظارات، استانداردهاوالزامات)

۱-۱۴- رفتاررقبا

۱-۱۵- سازمان های مرتبط بااین کسب وکار

۱-۱۶- نمودارها، آماروارقام مرتبط بااین حوزه کسب وکار

۱-۱۷- پارادایم ها،الگوهاومدل های اصلی مرتبط بااین کسب وکار

۲- مدل فرآیندی مطالعه، شناخت و برنامه ریزی استراژیک شرکت

۳- روش تدوین ماموریت وتعیین رویکردها ی شرکت

۴- دیدگاه مدیران  رستوران های زنجیره ای پدر خوب در کوتاه مدت ، میان و بلند مدت

۵- اهداف اصلی و دیگاه دهساله مدیران  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب

۶- مأموریت  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب

۷- رویکردهاو جهت گیری های اصولی  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب در برنامه دهساله

۸- ارزش های مشترک و مورد قبول  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب

۹- شعار آرمانی  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب

۱۰- تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی شرکت

۱۱- اهداف بلند مدت ( Objectives )  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب

  • الف ـ راهبردهای عمده، اصلی وکلان ( Grand Strategies )
  • ب ـ راهبردهای سطح دوم یا راهبردهای کسب و کار ( BusinessStrategies) ومحصولی
  • ج ـ راهبردهای عملیاتی یا سطح سوم ( Operational Strategies )

۱۳- اهداف کوتاه مدت شرکت

۱۴- سیاست های  رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب در سال های افق

۱۵- ارزیابی اجمالی نقاط قوت و ضعف داخلی شرکت رستورانهای ز نجیره ای پدر خوب در حال حاضر

۱۶- فهرست استراتژی های واحدهای سازمانی شرکت

۱۷-منابع ومآخذمورداستفاده درتهیه این گزارش

 

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.