برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,500 تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل:

برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

این فایل حاوی پروپوزال  تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران  (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا) می باشد که به صورت فرمت WORD -قابل ویرایش در ۱۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

 

بخشی از متن فایل برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

مقدمه:

با توجه به تحولات و تغییرات به وجود آمده در فضای کسب و کار بین المللی و تاثیر آن بر اقتصاد ملی کشورها، بسیاری از کشورها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از بازارهای محلی به بازارهای خارجی، را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می­ کنند.

توسعه بین المللی در عرصه کسب وکار  یک تصمیم بسیار مهم برای کشورها می­باشد. بین المللی شدن در برخی کشورها به عنوان مقدم ترین سیاست عمومی است.چرا که بین المللی شدن  نقش حیاتی در نوآوری صنعتی و توسعه اقتصادی جوامعدارد. در محیط تجاری کنونی، بیش از هر زمان تنها چیزی که ثابت و پایدار مانده همان پدیده تغییر است.  فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب وکار بین المللی خود مورد استفادهقرار می­دهند.

حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و دستیابی به

صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش ریسک،

کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق وتوسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمینمالی

را میسر می­سازد.

افزودن به سبد خرید

 

 

مطالعه بیشتر