دانلود پلان اتوکدی تالار عروسی

دانلود پلان اتوکدی تالار عروسی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پلان اتوکدی تالار عروسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل  پلان اتوکدی سازه ای از تالار عروسی می باشد که به صورت فرمت DWG در ا شیت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

طراحی تالار عروسی:

زمانی که تشریفات عروسی برگزار می شود، خانواده های عروس و داماد تمام تلاش خود را برای پذیرایی از مهمانان می کنند. اما نکته ای که شاید برخی به آن بی توجه باشند، زیبایی سالن عروسی و باغ عروسی است. نحوه طراحی سالن عروسی برای مهمانان اهمیت زیادی دارد. برای طراحی و دکوراسیون سالن عروسی باید به یک سری اصول و نکات توجه شود که عبارتند از:

۱- داشتن فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان

اولین فاکتور یک سالن عروسی خوب، داشتن فضای باز و آزاد برای پذیرایی از مهمانان است. از آنجا که در جشن های عروسی، رقص و پایکوبی برای مفرح شدن جشن اهمیت زیادی دارد، فضای سالن باید به گونه ای طراحی شود که مهمانان به راحت باشند و شب خوبی را بگذرانند.

۲-  نورپردازی سالن عروسی
نورپردازی ها یکی از آیتم های مهم برای برگزاری مجالس عروسی است. نحوه استفاده از نورها و رنگ آنها می تواند این زیبایی را دو چندان کند. برای این کار می تواند در قسمت جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده کرد. انتخاب رنگ بنفش برای نورها جذابیت خاصی دارد. همچنین می توان از ترکیب رنگ های رنگین کمان نیز استفاده کرد.

۳-  پرده و تزئینات سالن عروسی

۴- گچ بری در سالن عروسی

۵- استفاده از میز و صندلی های استاندارد

۶-  استفاده از گل آرایی

۷- استفاده از شمع آرایی

۸- طراحی جایگاه عروس و داماد

Image result for ‫دانلود پلان اتوکدی تالار عروسی‬‎

دانلود پلان اتوکدی تالار عروسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر