جزوه سازه های فولادی دکتر گلابچی دانشگاه تهران

جزوه سازه های فولادی دکتر گلابچی دانشگاه تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه سازه های فولادی دکتر گلابچی دانشگاه تهران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه دستنویس درس سازه های فولادی پروفسور محمود گلابچی دانشگاه تهران را در ۳۱ صفحه با کیفیت بسیار خوب برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این جزوه به تشریح مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است. پروفسور محمود گلابچی چهره ماندگار در معماری و مهندسی راه و ساختمان جمهوری اسلامی ایران، دارای کرسی یونسکو در معماری، استاد نمونه دانشگاه های کشور، پژوهشگر برجسته دانشگاه های کشور و استاد پایه ۴۰ دانشکده معماری دانشگاه تهران هستند………

سازه فولادی:

سازه فولادی نوعی سازه است که مصالح اصلی آن که برای تحمل نیروها و انتقال آن‌ها به کار می‌رود از فولاد است. اتصالات به کار رفته در این نوع سازه‌ها از نوع جوشی، پرچی یا پیچ می‌باشد و بسته به نوع اتصالات قطعات طرح شده و کنترل‌های مربوطه بر روی آن‌ها انجا

در حال حاضر فولاد از مهمترین مصالح برای ساخت ساختمان و پل و سایر سازه‌های ثابت است مقاومت فولاد (تنش تسلیم) مورد استفاده در بازه۲۴۰۰ تا ۷۰۰۰ kgr/cm ۲ است که برای ساختمان‌های معمولی از فولاد با مقاومت ۲۴۰۰ که به آن فولاد نرمه گفته می‌شود استفاده می‌گردد.

استفاده از فولاد به عنوان مصالح ساختمانی حدوداً از اوایل قرن ۲۰ آغاز شد و در حین جنگ دوم جهانی   به صورت قابل توجهی گسترش یافت. بعد از جنگ دوم جهانی تهیه فولاد امری به مراتب راحت تر  از قبل شده  بود و قیمت فولاد کاهش چشمگیری  داشت  که این  مسئله باعث شد بسیاری از طراحان از اسکلت فلزی برای ساخت ساختمان‌های گوناگون استفاده نمایند.

جزوه سازه های فولادی دکتر گلابچی دانشگاه تهران

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر