نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر اندیشه

نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر اندیشه
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
5,000 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر اندیشه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر جدید اندیشه با جزئیات کامل با فرمت dwg برای دانلود قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه طرح تفصیلی شهر جدید اندیشه که مناسب دانشجویان شهرسازی، معماری و عمران و غیره می باشد که از المان های طراحی شهرهای جدید بهره مند شوند.

اتوکد طرح تفصیلی شهر جدید اندیشه به صورت رایگان - فروشگاه ایرانیان شهرساز

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران در ایران است.

این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.

این شهر دارای ۶ فاز می‌باشد و در ۳۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.

فاز ۳ شهر اندیشه بر اساسقوانین جدید شهرسازی طراحی و ساخته شده است.

 فازهای شهر اندیشه

یکی از محلات اندیشه است و دارای اصول شهرسازی سنتی است. جمعیت این فاز بیش از ۶۰٬۰۰۰ نفر می‌باشد. که از مجموع جمعیت سایر فازهای شهر اندیشه بیشتر است. اتوکد طرح تفصیلی شهر جدید اندیشه از سال ١٣۶٧ به بعد , واگذاری قطعات زمین در متراژهای پانصد و هزارمتری به فرهنگیان شاغل درآموزش و پرورش آغاز گردید.اما طی سال های اخیر روند رو به رشد جمعیت مهاجر به اندیشه سبب شده است. تا زمین ها و منازل مذکور از حالت ویلایی سابق به شهرکی آپارتمان ساز جهت سکونت جمعیت رو به رشدش تبدیل گردد.

فاز ۲
طراحی این فاز در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار از سال ۱۳۷۰ آغاز و قطعات آن در دوبخش ویلایی و آپارتمانی. از سال ۱۳۷۱ به متقاضیان واگذار شد. فاز ۲ فاصله نسبتاً زیادی با سایر فازها دارد.

زیر ساخت‌های شهری

فاز ۳
فاز ۳ اندیشه در سال ۱۳۷۰ در زمینی به مساحت ۳۶۰ هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده است.این فاز از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری شرایط بهتری نسبت به فاز ۱ دارد. در این فاز مجتمع بزرگ تجاری نگارستان به بهره‌برداری رسیده. و از پر بازدیدترین و شیک‌ترین مکان های خرید در اندیشه می‌باشد.در فاز ۳ یک سینما نیز وجود دارد.

فاز ۴
مساحت این فاز ۳۳۰ هکتار بوده که از سال ۱۳۷۵ آماده‌سازی اراضی و واگذاری آن آغاز گردید. فاز ۴ متصل به فاز ۳ است و تداومی است بر روند گسترش فاز ۳ که در کنار جاده کرج- شهریار واقع شده‌است. بازار بزرگ ایرانی اسلامی که به سبک نقش جهان اصفهان طراحی شده است. فروشگاه ایرانیان شهرساز مطالبی را در مورد رشته های معماری، عمران، شهرسازی و دیگر رشته وجود دارد.

مطالعه بیشتر