دانلود نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه ۱۰ اصفهان

دانلود نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه ۱۰ اصفهان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

دانلود نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه ۱۰ اصفهان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه ۱۰ شهر اصفهان با فرمت DWG که توسط مهندسین مشاور نقش جهان پارس در سال ۹۳ تدوین شده است، در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، تصویر پیش نمایش مربوط به همین نقشه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

حجم نقشه:۲۸ مگابایت

اصفهان

سومین شهر پرجمعیت ایران (پس از تهران و مشهد) و مرکز استان اصفهان است. این شهر دومین شهر گردشگرپذیر پس از مشهد و دومین شهر صنعتی ایران پس از تهران است. این شهر در اوج قدرت و اقتدار ایران پس از اسلام، در دوره صفویه، پایتخت ایران بوده است و آثار تاریخی زیادی از آن دوران بجا مانده است.

در میان شهرهای ایران اصفهان همچون جواهری است که با وجود نوسانات تاریخی و گذر قرنها هنوز درخشش و شکوه خود را حفظ کرده است.
این شهر آنچنان شاداب است که گویی امروز زندگی را شروع کرده و با وجود این آنچنان اصیل است که گویی همیشه وجود داشته است.
فرهنگ غنی و طبیعت زیبای اصفهان چنان با یکدیگر سازگارند که به نظر می رسد هر یک بازتاب دیگری است. اصفهان تجلی کاملی از فرهنگ ایرانی – اسلامی می باشد.

قلمرو اصفهان به خودی خود در ناحیه ای نسبتا کوهستانی در مرکز فلات ایران قرار گرفته که شامل کوهستانهای پوشیده از برف زاگرس در غرب به سمت کویر مرکزی در شرق و شمال می باشد. به دلیل وجود مناطق با ارتفاع مختلف از سطح دریا شرایط اقلیمی متنوعی در این قلمرو موجود می باشد.

تصویر محیط برنامه

Image result for ‫نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه 10اصفهان‬‎

 

دانلود نقشه اتوکد بافت فرسوده منطقه ۱۰ اصفهان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر