کامل ترین فایل پلان اتوکدی ایستگاه اتوبوس

کامل ترین فایل پلان اتوکدی ایستگاه اتوبوس
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین فایل پلان اتوکدی ایستگاه اتوبوس

در این پست ۳ نمونه پلان اتوکد ایستگاه اتوبوس با فرمت DWG در ۳ فایل مجزا به همراه فایل راهنمای ایستگاههای سیستم اتوبوسرانی (۱۴ صفحه) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 طراحی ایستگاه اتوبوس:

طراحی بهینه فضاهای شهری سبب می شود تا وضعیت حمل و نقل عمومی برای تمام ساکنین منطقه بهبود یابد. اما متاسفانه در ایران به طراحی محیط هایی همانند ایستگاه اتوبوس دقت نمی شود و ما شاهد طرح هایی بدون هویت و مشابه در سراسر شهر هستیم. طرح های مدرن و خلاقانه باعث تشویق مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی می شود. این ایستگاه ها می توانند چند منظوره باشند و فعالیت های جانبی را نیز شامل شوند. در این بسته آموزشی نمونه هایی از انواع ایستگاه های اتوبوس و همچنین بلاک های اتوکدی که برای طراحی پلان، نما و مقاطع ایستگاه ها و پلان های ترمنینال مسافربری کاربرد دارد، به همراه ضوابط طراحی ایستگاه های اتوبوس گردآوری شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این نوع فضاها را طراحی کنید

باتوجه به اینکه اکثر ایستگاه های اتوبوس بدون طراحی و ایده پردازی هستند، نمونه هایی نیز در این میان وجود دارد که این قالب را شکسته اند و نشان می دهند که خلاقیت در معماری می تواند در بعید ترین مکان ها ظهور کند و به آن زیبایی بخشد. روزانه مردم بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند لذا طراحی این امکان حائز اهمیت می باشد.

راهنمای خرید و دانلود کامل ترین فایل پلان اتوکدی ایستگاه اتوبوس

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر