دانلود نقشه‌ اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان

دانلود نقشه‌ اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

شرح مختصر:

دانلود نقشه‌ اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان

در این پست نقشه‌های اتوکد قطعه‌بندی شده کامل طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با مقیاس ۱:۲۰۰۰ برای دانلود قرار داده شده است. این نقشه حاوی ۹ شیت نقشه قطعه‌بندی شده با فرمت DWG می‌باشند که دارای راهنمای کامل نیز هستند، تصویر پیشنمایش مربوط به همین محصول می باشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

نقشه‌های اتوکد قطعه‌بندی شده طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با مقیاس ۱:۲۰۰۰

دانلود نقشه‌های اتوکد قطعه‌بندی شده طرح تفصیلی منطقه 14 شهر اصفهان با مقیاس 1:2000

در طول تاریخ به آسانی نمی‌توان رد شهر اصفهان را به‌طور پیوسته دنبال نمود. هر چند اصفهان در مرکز فلات ایران قرار داشت. به علت آن که در دوران پیش از اسلام گرانیگاه شاهنشاهی‌های هخامنشی تا ساسانی، قلمرو غربی این شاهنشاهی‌ها و به ویژه میان‌رودان بود، این شهر در کانون توجه این دودمان‌ها قرار نداشت. در طول تاریخ تا دوران اسلامی می‌توان در محل فعلی شهر اصفهان ردپای شهرهای مختلفی تحت نام‌های مختلف، محل‌های مختلف و حتی مردمان متفاوتی را پی‌گیری نمود.

س از پایاین جنگ‌های ترکیه و یونان در سال‌های ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۲ و تبادل جمعیتی گسترده میان این دو کشور و همچنین محدودیت مسیحیان از سوی ترکیه بجز در قسطنطنیه (به ویژه یونانیان) یونانیان به سمت مرزهای کنونی کشورهای قبرس و یونان فرستاده شدند. گروه‌های جمعیتی دیگر یونانی را می‌توان امروزه در جنوب ایتالیا و قفقاز و جوامع یونانی در سراسر جهان یافت. امروزه بیشتر یونانیان پیرو کلیسای ارتدوکس یونانی هستند

راهنمای خرید و دانلود فایل نقشه‌ اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۴ شهر اصفهان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان

لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام

بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

حجم نقشه ها: ۵۵٫۹مگابایت

مطالعه بیشتر