شرح مختصر:
پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت
این فایل حاوی مطالعه مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت میباشد که با فرمت پاورپوینت در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
بخشی از متن:
فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه های زنجیرهای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده میکنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه میکنند.
فروشگاه زنجیره ای وال مارت
در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیرهای جهان شناخته شدند. والمارت، (Walmart) یک شرکت زنجیرهای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحالحاضر، بزرگترین شرکت جهان میباشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان میباشد.
فهرست مطالب پاورپوینت :
- فروشگاه زنجیره ای
- فروشگاه زنجیره ای وال مارت
- حوزه فعالیت وال مارت
- سوپرسنترها
- بازارهای محلی
- سامز کلاب
- فروشگاههای بینالمللی
- ویژگیها شرکت
- مدل کسب و کارشرکت وال مارت
- موقعیت وال مارت در بازار
- استراتژی وال مارت
- تحلیل استراتژی وال مارت
- نقاط قوت ((Strengths
- برند قدرتمند و معتبر
- مشتریان وفادار
- قیمت گذاری مناسب
- شرایط مالی خوب
- استراتژی قدرتمند
- سهام نسبتا پایدار
- پوشش طیف وسیعی از کالا
- صرفه به مقیاس
- مدیریت زنجیره تامین و تدارکات
- پوشش جغرافیایی وسیع
- سایر نقاط قوت به شرح ذیل است:
- نقاط ضعف weaknesses))
- فرصت (Opportunities)
- تهدیدها Threats))
- فروشگاههای زنجیرهای رفاه
- فعالیت شرکت عبارتند از
- تحلیل استراتژی SWOT فروشگاه زنجیره ای رفاه
- نقاط ضعف Weakness
- فرصت ها Opportunity
- تهدیدها Threats
- مقایسه ماتریس swot رفاه با وال مارت
- پیشنهادها
- References
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین