دانلود سوالات تستی کتاب ارزشیابی عملکرد

دانلود سوالات تستی کتاب ارزشیابی عملکرد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود سوالات تستی کتاب ارزشیابی عملکرد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل بخش مجموعه تست تالیفی کتاب ارزشیابی عملکرد (مدیریت ایران-مدیریت و بازاریابی عملکرد دولت) همراه با پاسخنامه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود سوالات تستی کتاب ارزشیابی عملکرد

ارزشیابی عملکرد دولت ها و حکومت ها، از جمله مهم ترین مباحثی است که باید مورد توجه مردم، مسئولان و نهادهای اجتماعی قرار گیرد؛ این کتاب حاصل تحقیق و پژوهش درباره ابعاد گوناگون عملکرد حکومت ها و سازمان های دولتی است؛ از این رو ضمن ملاحظه دشواری ها و موانع ارزشیابی سالم، بر ضرورت تلاش برای واقع بینی در امر ارزشیابی و قضاوت عادلانه و معطوف به تعالی حکومت و سازمان های دولتی، تأکید شده است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند ، از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر