تخفیف ویژه پروژه تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران

تخفیف ویژه پروژه تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
12,800 تومان

توضیحات فایل:

تخفیف ویژه پروژه تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران

در این پست پروژه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات با عنوان بررسی تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران در قالب فایل WORD با قابلیت ویرایش در ۱۱۳ صفحه آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

گوشه ای از مطلب:

چکیده :

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران شعب بانک انصار شهر شیراز می باشد، ،نمونه ی پژوهش شامل ۱۰۰نفر بود که به روش سرشماری انتخاب شده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است که روایی آن از طریق تحلیل صوری تأیید شده است و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته است که مقدار آلفای ۹۰۱/۰ می باشد. فرضیه های تحقیق وجود رابطه معنادر بین سواد مالی ، اقتصادی و تجاری و موفقیت حرفه ای مدیران بود که ازطریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت و تایید شد که سواد مالی و تجاری بروی موفقیت حرفه ای مدیران بانک انصار تاثیر گذار بود است ولی سواد اقتصادی تاثیری در موفقیت حرفه ای آنان نداشته است . همچنین برای بررسی تاثیر متغیر های جمعیت شناختی(شامل سن ، تحصیلات و سابقه بروی سواد تجاری ، مالی و اقتصادی و همچنین موفقیت حرفه ای مدیران از آزمون آنوا

استفاده شد و این نتایج حاصل شد که سن بروی هیچ کدام از متغیر ها تاثیر نداشته است . تحصیلات و سابقه کار بروی سواد تجاری و موفقیت حرفه ای تاثیر نداشته است ولی بروی سواد مالی و سواد اقتصادی تاثیر گذار بوده است.

فهرست مطالب پروژه:

فصل اول کلیات تحقیق.. ۱

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق.. ۱۳

فصل سوم روش تحقیق.. ۵۰

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها۵۸

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادها۹۱

مطالعه بیشتر