توضیحات فایل:
رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانیPPT
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین – دکتر محمدرحیم اسفیدانی در قالب فایل پاورپوینت در حجم ۲۱۷ اسلاید و در قالب فایل pdf در حجم ۱۱۱ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
این کتاب به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرفکننده به رشتهی تحریر درآمده و هدف از آن دستیابی به مشتریان، بازاریابان و سازمانهای اجتماعی برتر است. چارچوب کلی کتاب بر این اساس شکل گرفته است: در آغاز هر یک از فصلهای کتاب تلاش شده که شرح جامع و کاملی از مفاهیم و تئوریهای مختلف رفتاری و کاربردی و درک رفتار مصرفکنندگان به دست داده شود.
در ادامهی هر فصل، نمونههایی از شیوههای تاثیرگذاری این مفاهیم بر طراحی و توسعهی استراتژیهای بازاریابی ذکر گردیده است و هدف این بوده که شیوههای بهرهگیری یک سازمان از هر یک از مفاهیم در مواجهه با موقعیتها و شرایط خاص بازاریابی مرور گردد و سرانجام در پایان، پرسشهایی به همراه نکاتی کاربردی در این زمینه فراهم آمده است.
پارهای از عناوین کتاب عبارتاند از: کاربردهای رفتار مصرفکننده، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرفکننده، تفاوتهای فرهنگی در ارتباطات غیرکلامی، تاثیرات خانواده بر رفتار مصرفکننده، بازاریابی برای کودکان ، شخصیت و احساسات مصرفکننده، نگرش و باورهای تاثیرگذار در مصرفکننده، نحوهی انتخاب مصرفکنندگان، انتخاب مکان و مرحلهی خرید، و رفتار مصرفکننده و قوانین بازاریابی
فهرست عناوین پاورپوینت:
فصل اول:کلیات رفتار مصرف کننده
فصل دوم:ادراک
فصل سوم:یادگیری و حافظه
کاربردهای یادگیری در بازاریابی
فصل چهارم:انگیزش، درگیری ذهنی و ارزشها
فصل پنجم:نگرش
فصل ششم:ارتباطات و تغییر نگرش
فصل هفتم:خود، شخصیت و احساسات
فصل هشتم:گروه و رهبران ایده
فصل نهم:خانواده
فصل دهم:طبقه اجتماعی و درآمد
فصل چهاردهم:سبک زندگی
فهرست فایل pdf رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانی
فصل اول – کلیات رفتار مصرف کننده
فصل دوم – ادراک
فصل سوم – یادگیری
فصل چهارم – انگیزش
فصل پنجم – نگرش
فصل ششم – تغییر نگرش
فصل هفتم – خویشتن، شخصیت و احساسات
فصل هشتم – تاثیر گروه و رهبران ایده
فصل نهم – خانواده
فصل یازدهم – خرده فرهنگ سنی
فصل دوازدهم- فرهنگ و مصرف
فصل سیزدهم – تغییر فرهنگ، نوآوری و مد
فصل چهاردهم – سبک زندگی
فصل پانزدهم – تصمیم گیری
فصل شانزدهم – خرید و کنارگذاری
منابع
نمایه ها
Mamnoonam.
خواهش میکنم موفق باشید
?Pdf nadasht
لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید