مدلسازی اندرکنش سنگدانه و ملات سیمان بر پایه مدل خمیری – خسارت

مدلسازی اندرکنش سنگدانه و ملات سیمان بر پایه مدل خمیری – خسارت
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پروپوزال مدلسازی اندرکنش سنگدانه و ملات سیمان بر پایه مدل خمیری – خسارت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروپوزال رشته عمران با عنوان مدلسازی اندرکنش سنگدانه و ملات سیمان بر پایه مدل خمیری – خسارت که شامل تمامی قسمتهای یک پروپوزال کامل می باشد و در قالب فایل word با قابلیت ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود پروپوزال مدلسازی اندرکنش سنگدانه و ملات سیمان بر پایه مدل خمیری – خسارت

بتن یک ماده ترکیبی شامل دو فاز سنگدانه و ماتریس ملاتی پیوسته است. فاز  ملاتی به تنهایی از مخلوط چسب سیمان ­و ذرات سنگدانه کوچکتر تشکیل می­ شود. به همین دلیل رفتار فیزیکی این ماده پیچیده­ بوده و ماهیت آن بر اساس  ساختار مواد ترکیبی تعیین می­گردد. از عوامل موثر می­توان ­نسبت آب به ­ سیمان، نسبت سیمان به ­سنگدانه، شکل ­دانه­ها، اندازه­ی آنها و نوع سیمان  مصرفی را نام برد.

اما به صورت معمول در چهارچوب مکانیک محیط پیوسته رفتار بتن در شروع بارگذاری، همسانگرد فرض می­شود. بتن تحت شرایط معمول ماده­ای شکننده محسوب می­گردد که رفتار­ تنش-کرنش آن متاثر از رشد ترکهای ریز و درشت در ساختار آن است. باید در نظر داشت که درصد قابلتوجهی از این ترکها در سطح مشترک بین سنگدانه­ ها و ملات تشکیل می­شود که  به آنها ترک تماسی می­گویند. تحت عملکرد بارها، ترکهای ریز بیشتری درسطح  مشترک سنگدانه­ ها و ملات که در این مجموعه ضعیفترین پیوند محسوب می­ شود ایجاد می­گردد.

گسترش این ترکها در ابتدا غیر قابل رویت است، اما به تدریج­ با افزایش میزان بارهای خارجی قابل رویت شده و در ایجاد رفتارغیرخطی تنش-کرنش بتن شرکت می­کنند.بتن در فشار از استحکام خوبیبرخوردار است که از دلایل آن می­توان به تحمل فشار توسط سنگدانه­ها اشاره نمود. باید توجه داشت که سنگدانه­ها رفتار سخت­تری نسبت به ملات داشته و رفتار آنها در طول بارگذاری کاملا ارتجاعی و بدون خرد شدگی فرض می­گردد.

 

مطالعه بیشتر