کتاب خلق مدل کسب و کار الکساندر استروالدر (خلاصه)

کتاب خلق مدل کسب و کار الکساندر استروالدر (خلاصه)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کتاب خلق مدل کسب و کار الکساندر استروالدر (خلاصه)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب خلق مدل کسب و کار الکساندر استروالدر و ایوپیگنیور منبع دانشجویان پیام نور می باشد که در قالب فایل pdf در حجم ۲۱ صفحه سه فصل این کتاب را خلاصه کرده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست خلاصه کتاب خلق مدل کسب و کار الکساندر استروالدر و ایوپیگنیور:

فصل۱: تابلوی طراحی

فصل۲: الگوها

فصل۳: طراحی

نگاهی اجمالی به کتاب:

این کتاب ابزاری را در دست شما می‌گذارد تا از آن طریق بتوانید با استفاده از رویکردی نوین در مدیریت به نام «رویکرد طراحی» با ترسیم و طراحی مدل کسب ‏و کار به خلقی نو آورانه دست بزنید و سازمان خود را متحول نمایید. همراه با تولد هر سازمانی، مدل کسب‏وکار آن نیز متولد می شود و این امر نشان ‏دهنده ضرورت توجه به طراحی آگاهانه مدل‏های کسب‏ و کار دارد که کاربرد بسیاری در علوم سازمانی داشته باشد. استراتژیست‌ها باید بدانند که مدل کسب ‏و کار یک سازمان چیست تا بتوانند چالش سازمان در تعامل با محیط را درک کرده و برای گذر از آن استراتژی مناسب را فرموله نمایند.

افراد کارآفرین باید خود را به ابزار ترسیم و طراحی مدل کسب‏ و کار مجهز نمایند تا بتوانند تراوشات ذهنی خود را در قالبی در آمدزا قرار دهند تا بتوانند سرمایه‌ گذاران را قانع نمایند و نو آوری‌های خود را به سرانجام برسانند. در صورتی که نو آوری‌های فناورانه، پروژه‌های ارائه محصول جدید به بازارهای فعلی و نیز ارائه محصولات فعلی به بازارهای جدید با طراحی مدل کسب‏ و کار مناسب همراه نشوند، همگی به شکست خواهند انجامید.این کتاب ابزاری را در دست شما می‌گذارد تا از آن طریق بتوانید با استفاده از رویکردی نوین در مدیریت به نام «رویکرد طراحی» با ترسیم و طراحی مدل کسب‏ و کار به خلقی نو آورانه دست بزنید و سازمان خود را متحول نمایید.

معرفی کتا ب در یک جمله، اگر با کسب و کار سروکار دارید یا کارآفرین هستید، حتماً این کتاب را بخوانید، حتما.

مطالعه بیشتر