پاورپوینت کتاب بازاریابی شرکتی بینگهام

پاورپوینت کتاب بازاریابی شرکتی بینگهام
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت کتاب بازاریابی شرکتی بینگهام

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کتاب بازاریابی شرکتی بینگهام ، راجر گومز و پاتریشیا ای.نالز در قالب فایل ppt قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت کتاب بازاریابی شرکتی بینگهام :

فصل ۱ : محیط بازاریابی شرکتی درحجم ۲۵ و ۱۱ اسلاید

فصل ۲ : اخلاق در بازاریابی در حجم ۱۳ اسلاید

فصل ۳ : فروش حرفه ای و مدیریت فروش و فصل ۴ : فرآیند خرید سازمانی در حجم ۳۳ اسلاید

بخش دوم: تحلیل تحقیق و برنامه ریزی استراتژیک

فصل ۵ : تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات در حجم ۳۰ اسلاید

فصل ۶ : بخش بندی بازار ، تعیین جایگاه و برآورد تقاضا(موجود نیست)

فصل ۷ : توسعه ی محصول جدید ، مدیریت و استراتژی در حجم ۶۱ اسلاید

فصل ۸ : استراتژی و برنامه ریزی قیمت در حجم ۴۲ اسلاید

 بخش سوم : پیام و ابلاغ پیام

فصل ۹ : استراتژی تبلیغات و فصل ۱۰ : شرکت کنندگان در مجرای بازاریابی شرکتی در حجم ۲۶ اسلاید

فصل ۱۱ : لجستیک و مدیریت زنجیره ی تأمین درحجم ۲۴ اسلاید

 بخش چهارم : کاربردهای بین المللی

فصل ۱۲ : بازاریابی بین المللی در حجم ۵۳ اسلاید و ۱۹ صفحه فایل ورد

Image result for ‫کتاب بازاریابی b2b‬‎

مروری مختصر بر کتاب بازاریابی شرکتی

بازاریابی شرکتی در دوره ای از استحاله قرار دارد که منعکـس کنندۀ وجهۀ در حال تغییر کـسب و کار به طور اعم است ؛

رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه خدمات ، تکامل اطلاعات به عنوان یک محصول و اهمیت فزاینده ی فرصت های بین المللی چند سال قبل این کتاب را می شد به نام ” بازاریابی صنعتی : معرفی کرد ، اما صنایع سنگین در سراشیبی افتاده اند و عناوین متون و دوره ها برای انعکاس طیف وسیع تری از بنگاه ها که به حق زیر چتر بازاریابی شرکتی قرار دارند ، در حال تغییر هستند.

تقریباً هر محصول یا خدمت موجود ، کاربران شرکتی را هدف گرفته است ، یا وجهه ی بازاریابی شرکتی را دارد.خدمات مالی ، ناوگان اتوموبیل های شرکتی ، جرثقیل های ساختمانی ، مجلات تجاری ، روان سازی صنعتی ، جت های شرکتی ، خدمات پیمانی و این فهرست هم چنان ادامه دارد.

گسترش سریع اطلاعات شرکت به شرکت منجر به رشد موازی تعداد کتاب های دانشگاهی شده است که به بحث بازاریابی شرکتی اختصاص دارند . اما ثابت شده است کمیت همیشه با کیفیت همراه نیست .کتاب « بازاریابی شرکتی » زمینه ای علمی از فعالیت های واقعی بازاریابان شرکتی را همراه با تلفیق کاملی از جدیدترین پیشرفت ها و نگرش ها به مطالعۀ این رشته ی در حال تکامل ارائه می کند. این کتاب به شدت مورد تحسین استخدام کنندگان شرکتی بوده و اولویت های اعتباری را که انجمن آمریکایی کتاب های دانشگاهی کـسب و کار تعیین کرده است ، مد نظر دارد.

مطالعه بیشتر