سوالات تستی روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه

سوالات تستی روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

سوالات تستی روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل سوالات تستی روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه شامل۲۰۰ عدد تست تخصصی درس روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه جهت آمادگی شما عزیزان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (آموزگار ابتدایی ) می باشد که در قالب فایل pdf در حجم ۵۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. درذیل پیش نمایشی از این فایل را مشاهده میفرمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تست روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه

ویژه آمادگی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (آموزگار ابتدایی )

فنون تدریس چیست 

روش و فنون تدریس بیشتر بر اساس خلاقیت فرادهنده شکل می گیرد که دانستن این فنون ، به آسانی و سهولت تدریس کمک می کند ،در تدریس ۳ موضوع اصلی حائز اهمیت است :

۱- تعامل بین فرادهنده و فراگیر

۲-هدفی از قبل تعیین شده توسط فرادهنده

۳-ایجاد محیطی برای یادگیری آسان

روش های تدریس مختلفی وجود دارد و هر مدرس ، روش تدریس مختص به خود را دارد . در واقع هیچ روش تدریس ثابتی وجود ندارد و بستگی به شرایطی مثل موضوع درسی ، هدف آموزش ، سن و سطح مخاطبان و …  دارد ، بنابراین مدرس باید از روش های تدریس الهام بگیرد و خود بهترین و مناسب ترین روش را به کار گیرد .

امروزه در مدارس ، روش کنفرانس به عنوان یکی از اولویت های تدریس محسوب می شود . اگرچه این روش به مدرس این شانس را می دهد که از حجم کار خود بکاهند اما  ممکن است مانع یادگیری دانش آموز شود چرا که نقش منفعل را ایفا می کند .

سوالات تستی روش ها و فنون تدریس با پاسخنامه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر