توضیحات فایل:
در این بخش لینک دانلود مقاله رشته مدیریت دولتی و بازرگانی -تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی در ۶ فایل ورد و در مجموع ۱۱۸ صفحه آماده دانلود جهت استفاده دانش پژوهان گرامی قرار داده ایم در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید
مقدمه:
چکیده:
از لحاظ مفهومی مدیریت استراتژیک با تحول در تئوریهای مدیریت همگامی دارد. مکاتب کلاسیک رفتاری و کمی مدیریت بر جنبههایی از سازمان و عملکرد آن تأکید میکردند که توسط مدیریت قابل کنترل بود. مسایلی از قبیل برنامهریزی تولید، رفتار زیردستان، بهبود محیط کار، نقش گروههای غیررسمی در بازدهی کار، مدلهای کمی تصمیمگیری و غیره. لیکن هرگز فضای سیاسی جامعه ، احساس افراد و نهادهای خارج از سازمان، مسأله اصلی آنها نبود. چرا که محیط از ثباتی نسبی برخوردار بود و چنین نیازی هم احساس نمی شد. به تدریج با رشد مستمر اقتصادی، اوضاع قابل اطمینان محیطی از میان رفت و تغییرات و حوادث شتابنده ای در جهان اتفاق افتاد …….
فهرست مطالب :
- فصل اول
- بیان مسئله و کلیات
- موضوع تحقیق
- مقدمه
- واژه های کلیدی
- تاریخچه تحقیق
- فرضیات تحقیق
- اهداف
- سوالات ویژه تحقیق
- تعاریف عملیاتی
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- محدودیت ها
- متغیرهای تحقیق
- فصل دوم
- سابقه تحقیق
- پیشینه تحقیق
- استراتژی های اصلی
- انتخاب استراتژی
- اجرای استراتژی
- Boston Cansulting Group
- معیار های استراتژی اثر بخش
- فرآیند مدیریت استراتژیک
- …..