پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی-۱۲۸ اسلاید

پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی-۱۲۸ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی می باشد که در قالب پاورپوینت در حجم ۱۲۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: شناخت تجهیزات

فصل سوم: دستورالعمل شاخص های بررسی و تهیه مستندات فنی کابل کشی زمینی

فصل چهارم: اصول و حرائم کابل کشی زمینی

فصل پنجم: دیتیل های اجرایی کابل کشی زمینی

فصل ششم: معیار براورد و صورت برداری اجناس پروژه

فصل هفتم : تشریح طراحی یک نمونه واقعی

مقدمه :

کابل به عنوان یک رابط هدایت جریان، در سیستم توزیع بسیار پر کاربرد می باشد و دارای انواع وسایز های مختلف با توجه به تپولوژی و سطح ولتاژ شبکه می باشد در این دوره سعی شده جهت فراگیری روش صحیح و اصولی طراحی کابل کشی زمین مطالبی مناسب، آموزش داده  شود، امید است این دوره مورد رضایت مخاطبین محترم واقع شود.

حمل و نقل کابل فیبر نوری

کابل ها به طور معمول روی قرقره های چوبی یا فلزی پیچیده می شوند. در زمان حمل و نقل، قرقره باید با قرار دادن گوه های مناسب در اطراف آن مهار شده و از حرکت آن جلوگیری به عمل آید. قبل از پیاده کردن قرقره، محموله باید به دقت مورد بازرسی قرار گیرد تا از لحاظ سالم بودن در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد. همچنین در صورت صدمه دیدن کابل یا قرقره نسبت به تعویض آن ها اقدام گردد.

 راهنمای خرید و دانلود فایل پاورپوینت آموزش طراحی کابل کشی زمینی-۱۲۸ اسلاید

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر