pdf کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده

pdf کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

pdf کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل pdf فایل کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده دکترای حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی بصورت نموداری و رنگی در حجم ۴۸ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از سایت خریداری و دانلود نمایید.

کسانی که قصد شرکت در آزمونهای حقوقی از جمله آزمون وکالت و قضاوت را دارند حتما به نکات یاد شده در این فایل نیازمند خواهند بود.

در این فایل که توسط دکتر شادی عظیم زاده که یکی از اساتید برتر دانشگاهی و موسسات خصوصی آموزشی از جمله موسسه دوراندیشان و دادآفرین می باشند که با تبحر خود در مسائل آزمونی حقوق از جمله افراد پیشقدم در این رشته مهم هستند و تا جایی که آثار و کتابهای ایشان جزو منابع اصلی آزمونهای حقوقی محسوب می شود.

توصیه میکنم که داوطلبین عزیز حتما این فایل را که در ۴۸ صفحه به صورت کاملا رنگی و نموداری گردآوری شده است تهیه و مطالعه نمایند تا در کسب موفقیت بیشتر در این آزمونها مواجه شوید.

فایل کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده ۴۸ صفحه کاملا نموداری و رنگی

pdf کمک حافظه جزای عمومی دکتر شادی عظیم زاده

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۹۵۵۲۰۶ با ما در تماس باشید تا مشکلات خرید شما بررسی شود.

مطالعه بیشتر