توضیحات فایل:
جزوه کتاب راهبردهای مدیریت منابع انسانی مایکل آرمسترانگ
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مجموعه مربوط به کتاب راهبردهای مدیریت منابع انسانی مایکل آرمسترانگ (مدیریت استراتژیک منابع انسانی) مایکل آرمسترانگ ترجمه: دکتر سید محمد اعرابی و امید مهدیه شامل خلاصه کتاب در قالب فایل pdf در ۴۵ صفحه بهمراه پاورپوینت کامل کتاب راهبردهای مدیریت منابع انسانی (مدیریت استراتژیک منابع انسانی) مایکل آرمسترانگ ترجمه: دکتر سید محمد اعرابی و امید مهدیه در حجم ۲۷۶ اسلاید بهمراه نمونه سوالات تستی و تشریحی از کتاب در حجم ۷۲ صفحه و همچنین نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور با کد درس ۱۲۱۸۶۰۶-۱۲۱۸۶۱۱ آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
جزوه کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی راهنمای عمل آرمسترانگ اعرابی و مهدیه شامل عناوین زیر میباشد:
این کتاب دارای ۳ بخش با عناوین زیر می باشد:
بخش۱: مبانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی:
۱- مدیریت منابع انسانی
۲- مفهوم و فرایند استراتژی
۳- فهوم و فرایند مدیریت استراتژیک منابع انسانی
۴- استراتژ منابع انسانی
بخش۲: مدیریت استراتژیک منابع انسانی در عمل:
۵- تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی
۶- نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی در بهبود عملکرد کسب و کار
۷ – نقش مدیران در مدیریت استراتژیک منابع انسانی
بخش۳: استراتژی منابع انسانی:
۸- استراتژی بهبود اثر بخشی سازمان
۹- استراتژی جذب کارکنان
۱۰- استراتژی یاگیری و توسعه
۱۱- استراتژی مدیریت عملکرد
۱۲- استراتژی پاداش
۱۳- استراتژی روابط با کارکنان
بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف مدیریت منابع انسانی ( HRM )
مدیریت منابع انسانی عبارت است از نگرش استراتژیک و یکپارچه به مدیریت با ارزش ترین دارایی شرکت (کارکنان) که چه بصورت فردی و چه گروهی، در تحقق اهداف سازمان سهیم اند.
جان استوری: می توان HRM را مجموعه ای از سیاست های به هم مرتبط و مبتنی بر اصول فلسفی و ایدئولوژیک دانست.
چهار ویژگی HRM از نظر جان استوری:
- مجموعه ای مشخص از عقاید و مفروضات
- نیرویی استراتژیک که به تصمیم گیریهای آگاهانه در مورد مدیریت کارکنان کمک می کند
- مشارکت جدی و تعیین کننده مدیران صف
- استفاده کردن از ابزارها، به منظور شکل دهی به روابط با کارکنان
مدل سازگار مدیریت منابع انسانی
درمکتب میشیگان اولین تعریف روشن و واضح از مدیریت منابع انسانی ارائه شده است
طرفداران این مکتب معتقدند سیستم های منابع انسانی و ساختار سازمانی باید طوری طراحی شوند که با استراتژی سازمانی، تناسب و هماهنگی داشته باشند ( به همین دلیل ان را مدل سازگار می گویند)
طرفداران مکتب میشیگان بیان می کنند.
چرخه منابع انسانی شامل چهار فرآیند است:
- انتخاب: تطبیق میان منابع انسانی موجود و شاغل
- ارزیابی: مدیریت عملکرد
- پاداش: یکی از ابزارهای مدیریتی برای ارتقای عملکرد سازمانی ( باید هم به موفقیت های کوتاه مدت و هم دستاوردهای بلند مدت توجه قرار گیرد همچنین عملکرد فعلی شرکت به کسب موفقیت در آینده منجر می شود)
- توسعه: توسعه و ارتقای کارکنانی که کیفیت ( عملکردی ) بالایی دارند.