برترین مقاله تحلیل وضعیت آموزش درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی (مشکلات)

برترین مقاله تحلیل وضعیت آموزش درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی (مشکلات)
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,700 تومان

توضیحات فایل:

برترین مقاله تحلیل وضعیت آموزش درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی

در این مقاله تحلیل وضعیت آموزش درس علوم تجربی دوره ابتدایی و مشکلات مربوط به درس علوم تجربی را در قالب Word – قابل ویرایش برای دانشجویان گرامی آماده دانلود نموده ایم.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید به محض اتمام فرایند پرداخت شما میتوانید فایل را دانلود نمایید و جهت اطمینان از دریافت فایل یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

شرح مختصر برترین مقاله تحلیل وضعیت آموزش درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی 

درس علوم تجربی با توجه به گستره ی این درس که شامل درس:

هایفیزیک،شیمی،زیست شناسی،زمین شناسی،روان شناسی وبهداشت می باشد

 به لحاظ تجربی بودن آن مشکلات و مسائل خاص خود را دارد.

که البته مسئولین و کارشناسان محترم نیز از آن غافل نبوده اند.

با توجه به این که دانش آموزان کشورمان برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ با شرکت در پروژه TIMSS (تیمس) به عضویت انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آمد و وضعیت دانش آموزان ایرانی در بین دیگر کشورهای شرکت کننده ،بسیار اسف بار بود به طوری که در دوره ی ابتدایی رتبه ی۳۷دربین ۴۱ کشورودر دوره ی ابتدایی رتبه ی آخردربین۲۵ کشور رادر دروس های علو تجربی و ریاضی را به خود اختصاص داد .
بعد از به دست آوردن این نتایج درخشان بود که مسئولین دست اندر کار به فکر راه حل افتادند و پس از تحقیق وپژوهش درمورد درس علوم تجربی و روش تدریس آن در کشورهای دیگر مشکل را در مطالب کتاب درسی و نحوه ی ارائه ی آن که فقط بر پایه ی حفظ مطالب استوار بود و انبوهی از مطالب توسط دبیر در اختیار دانش آموز قرار می گرفت و آنها نیز آن مطالب را با امانتداری کامل حفظ و دوباره به معلم پس می دادن استوار بود بدون آن که دانش آموز کمترین فعالیت را در آموزش داشته باشد.

مطالعه بیشتر