گزارش کارآموزی بررسی وضعیت ارگونومی فرایند تولید خودرو

گزارش کارآموزی بررسی وضعیت ارگونومی فرایند تولید خودرو
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

گزارش کارآموزی بررسی وضعیت ارگونومی فرایند تولید خودرو

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی بررسی وضعیت ارگونومی فرایند تولید خودرو سمند در سالن مونتاژ ایران خودرو با فرمت ورد و در ۶۲ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فرمت فایل: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۶۲

فهرست مطالب گزارش کارآموزی:

عنوان

تاریخچه. ۹

تولد پیکان. ۹

همکاری با پژو ۱۲

شعبه‌های خارجی. ۱۲

سال شمار تولید انواع سواری.. ۱۳

سال شمار تولید انواع خودروهای کار ۱۹

مدل های بهینه سمند. ۲۱

۱-سورن: ۲۱

نصب موتور EF7 بنزینی  بر روی سمند. ۲۱

۲-دنا (DENA) 22

ویژگی های محصول : ۲۳

-ایمنی: ۲۳

-رفاهی: ۲۳

-عملکردی: ۲۴

-زیست محیطی: ۲۴

نمودار گردش خودرو در سالن مونتاژ ۲٫ ۲۵

فرآیند های سالن مونتاژ ۲: ۲۷

ایستگاه ۰-ورود به بخش مونتاژ: ۲۷

ایستگاه۱-نصب دسته سیم ها: ۲۸

ایستگاه ۲-جدا شدن درب ها: ۲۸

ایستگاه ۳-نصب دسته موتور: ۲۸

ایستگاه ۴-. ۲۸

ایستگاه ۵-نصب نمد زیرصندلی. ۲۸

ایستگاه ۶و۷-نصب عایق درب موتور ۲۹

ایستگاه ۸-نصب موکت سقف.. ۲۹

ایستگاه ۹-نصب گلویی باک بنزین. ۲۹

ایستگاه ۱۰-نصب موکت کف.. ۲۹

ایستگاه ۱۱-نصب بوستر ترمز ۲۹

ایستگاه ۱۲-نصب لیور دنده ۳۰

ایستگاه ۱۳و۱۴-نصب بخاری.. ۳۰

ایستگاه ۱۵-نصب داشبورد ۳۰

ایستگاه ۱۶-نصب کمربند ایمنی. ۳۰

ایستگاه ۱۷-. ۳۱

ایستگاه ۱۸-نصب آفتابگیر ۳۱

ایستگاه ۱۹-نصب دستگیره های سقف.. ۳۱

ایستگاه ۲۰-نصب لوله های گاز کولر ۳۱

ایستگاه ۲۱-نصب دسته راهنما و صفحه کیلومتر ۳۱

ایستگاه ۲۲-نصب چراغ عقب.. ۳۲

ایستگاه ۲۳-نصب نمد زیر داشبورد ۳۲

ایستگاه ۲۴و۲۵و۲۶-نصب مجموعه سینی جلو ۳۲

ایستگاه ۲۷و۲۸و۲۹-نصب سپر جلو ۳۲

ایستگاه ۳۰و۳۱و۳۲-. ۳۳

ایستگاه  ۳۴-هنگر هوایی. ۳۳

ایستگاه ۳۵-نصب گل پخش کن. ۳۳

ایستگاه ۳۶-نصب کنیستر بنزین. ۳۳

ایستگاه ۳۷ و۳۸-نصب باک.. ۳۴

ایستگاه ۳۹-ساب موتور ۳۴

ایستگاه ۴۰و۴۱-. ۳۴

ایستگاه ۴۲-نصب اکسل عقب.. ۳۴

ایستگاه ۴۳و۴۴-نصب مجموعه اگزوز ۳۴

ایستگاه ۴۵ و ۴۶ و ۴۷- نصب قسمت جلوی اگزوز ۳۵

ایستگاه ۴۸ و ۴۹-. ۳۵

ایستگاه ۵۰-نصب طاقچه عقب.. ۳۵

ایستگاه ۵۱-. ۳۵

ایستگاه ۵۲ و ۵۳-نصب ایربگ فرمان. ۳۵

ایستگاه ۵۴-نصب لاستیک ها ۳۵

ایستگاه ۵۵-نصب لاستیک زاپاس.. ۳۶

ایستگاه ۵۶-نصب لاستیک دور دربها ۳۶

ایستگاه ۵۷-. ۳۶

ایستگاه ۵۸-بست دم موشی. ۳۶

ایستگاه ۵۹-نصب کنسول وسط. ۳۶

ایستگاه ۶۰-نصب محفظه فیلتر هوا ۳۷

ایستگاه ۶۱-تکمیل نصب تزئینات داخلی. ۳۷

ایستگاه ۶۲-نصب صندلی ها ۳۷

ایستگاه ۶۳-نصب زه های سقف.. ۳۷

ایستگاه ۶۴و۶۵-نصب شیشه ها ۳۷

ایستگاه ۶۶-نصب لاستیک صندوق عقب.. ۳۷

ایستگاه ۶۷، ۶۸، ۶۹ و ۷۰-دستگاه وکیوم. ۳۸

ایستگاه ۷۱ و ۷۲-نصب درب ها ۳۸

ایستگاه ۷۳-نصب آینه. ۳۸

ایستگاه ۷۴-تزریق گاز کولر ۳۸

ایستگاه ۷۵-سوخت گیری.. ۳۸

ایستگاه ۷۶-. ۳۸

ایستگاه ۷۷ و۷۸ –نصب کپسول CNG.. 39

ایستگاه ۷۹-نصب رودری.. ۳۹

ایستگاه ۸۰-نصب آرم. ۳۹

ایستگاه ۸۱٫۸۲-نصب برف پاک کن. ۳۹

ایستگاه ۸۳و۸۴-نصب قطعات رودری(ریزه کاری) ۳۹

ایستگاه ۸۵و۸۶-تست نشتی CNG.. 39

ایستگاه ۸۶و۸۷و۸۸و۸۹-رگلاژ ۴۰

ایستگاه ۹۰و ۹۱و۹۲-پدال پوشر ۴۰

ایستگاه۹۳-. ۴۰

موارد نقض اصول فاکتور های انسانی. ۴۰

۱-طراحی نامناسب هنگر بر فراز ایستگاه ای کاری: ۴۰

۲-عدم وجود اگزوز فن در ایستگاه کاری آخر ۴۱

موارد رعایت نشده ایمنی. ۴۱

زمان سنجی. ۴۳

زمانسنجی و اهداف آن. ۴۳

مراحل اساسی فرآیند زمانسنجی. ۴۴

روش Stop Watch. 44

مراحل زمانسنجی به روش Stop Watch. 45

روش های ثبت زمان. ۴۵

ضریب عملکرد ۴۵

روش وستینگهاوس.. ۴۶

مهارت.. ۴۶

تلاش (سعی به کار رفته) ۴۶

سازگار بودن. ۴۷

الونس راحتی. ۴۷

الونس ثابت: ۵۰

الونس متغیر: ۵۰

عملیات های ایستگاه نصب داشبورد ۵۰

گام های زمان سنجی. ۵۱

گام اول: ۵۱

گام دوم:محاسبه زمان نرمال. ۵۴

گام سوم: محاسبه متوسط زمان نرمال هر عنصر ۵۴

گام چهارم: محاسبه الونس ها ۵۴

گام ۵: محاسبه زمان کل سیکل. ۵۵

وضعیت موجود  ایستگاه فرایند نصب داشبورد: ۵۹

طرح پیشنهادی: ۵۹

مطالعه بیشتر