ترجمه کتاب زبان Essential Words For The TOEFL

ترجمه کتاب زبان Essential Words For The TOEFL
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

ترجمه کتاب زبان Essential Words For The TOEFL

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب زبان Essential Words For The TOEFL به همراه ترجمه فارسی می باشد که با فرمت PDF در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معرفی کتاب واژگان ضروری برای تافل به همراه ترجمه فارسی

این کتاب ۵۰۰ واژه پرکاربرد و ضروری آزمون تافل را در قالب متون و تمرین ارائه می‌نماید که سبب یادگیری بهتر و ماندگاری بیشتر لغات در ذهن زبان‌آموزان خواهد شد.

کتاب واژگان ضروری برای تافل Barron’s Essential Words for the TOEFL برای داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکتری و داوطلبان آزمون TOEFL و IELTS و MCHE نامی آشناست..

کتاب « ۵۰۴ Absolutely Essential Words» اثر «ماری برامبرگ» است. در این مورد آمده است: «زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، غنا و بسیاری کشورهای دیگر کاربرد دارد.

ترجمه کتاب زبان Essential Words For The TOEFL

امروزه آزمون تافل به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های تعیین سطح دانش زبانی در دنیا شناخته شده است. این آزمون سالهاست که در ایران و سراسر جهان برگزار گشته و از مدرک آن به عنوان تاییدیه ای برای تحصیل در دانشگاههای خارجی و نیز تسلط بر زبان انگلیسی یاد می شود.

در این بین برای دستیابی به این مدرک و ارتقای نمره تافل باید نکاتی را مدنظر داشته و مهارت هایی را کسب نماییم. یکی از این مهارت ها، تسلط بر واژگان و لغات ضروری و پرکاربرد در آزمون تافل می باشد. همانگونه که مستحضرید، تسلط بر لغات در تمامی بخش های آزمونهای زبان انگلیسی خواه تافل، خواه آیلتس، خواه جی آر ای و … نقش اصلی را در درک مطلب و پی بردن به مفهوم سوال و متن ذکر شده دارد.

امیدواریم کتاب حاضر بتواند راهنمایی برای آن دسته از داوطلبانی باشد که خواهان کسب نمرات بالا در آزمون تافل می باشند.

مطالعه بیشتر