پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر همتی

پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر همتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
۵,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل:

پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر همتی

در این بخش پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر حسن همتی و دکتر هدی همتی با عنوان اطلاعات حسابداری و چارچوب نظری تصمیم ­گیری در حجم ۸۴ اسلاید در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

حسابداری مدیریت :

فرآیند شناسایی، اندازه گیری ، جمع آوری، تجزیه و تحلیل ، تهیه، تفسیر، ارتباط اطلاعات مالی استفاده شده توسط مدیریت برای برنامه ریزی، ارزیابی، کنترل سازمانی  و برای اطمینان از استفاده مناسب  ومسئولیت پذیری در قبال منابع تعریف شده است.

جان بل و همکاران (۲۰۰۴) حسابداری مدیریت را به عنوان سیستم اندازه گیری و ارائه اطلاعات عملیاتی و مالی که مدیریت را راهنمایی نموده، انگیزه دهنده رفتار بوده و ارزش های فرهنگی لازم برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی  را پشتیبانی و ایجاد می کند، تعریف نموده اند.

حسابداری مدیریت قادر به ایجاد ارزش افزوده” از طریق پنج هدف اصلی زیر برای   شرکت است (هیلتون، ۲۰۰۵)

۱-فراهم نمودن اطلاعات برای تصمیم گیری و برنامه ریزی.

۲- کمک به مدیران در هدایت و کنترل فعالیت های عملیاتی.

۳- انگیزش مدیران و دیگر کارکنان برای دستیابی به اهداف سازمان.

۴- اندازه گیری عملکرد فعالیت ها، واحدهای فرعی، مدیران، و دیگر کارمندان سازمان.

۵- ارزیابی موقعیت رقابتی سازمان و همکاری با سایر مدیران برای اطمینان از دوام آوردن سازمان در صنعت در درازمدت.

وظایف حسابداری مدیریت

وظایف حسابداری مدیریت به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ارزش و به هنگام حسابداری در حل و فصل مشکلات اجرایی و به دنبال آن ارزش آفرینی برای سازمان می‌باشد و در همکاری راهبردی بسیار مفید است. برای دستیابی به اهداف نهایی سازمان با سایر مدیران مساعدت می‌نماید. به اشتراک گذاشتن اطلاعات حسابداری مدیریت می‌تواند در راستای دستیابی به اهداف ذیل باشد:
الف- برقراری ارتباط میان ساختار سازمانی و اهداف واحد اقتصادی.
ب- استقرار نظام مؤثر گزارشگری و انتقال اطلاعات ضمن آن‌که اعمال نظارت بر فعالیت‌های این نظام نیز کاملاً ضروری است.
ج- برآورد میزان مصرف منابع طبیعی در محدوده‌های مختلف سازمانی، پیگیری و فراهم کردن اطلاعات لازم برای ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف برای تصمیم‌گیری.
د- شناخت عوامل مؤثر برعملکرد این بخش‌ها.

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.