دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی

دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پرسشنامه بهزیستی ذهنی  در ۴ صفحه در قالب word  قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده شما عزیزان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

توضیحات کوتاه از متن:

پرسشنامه بهزیستی ذهنی و زیر مقیاس های آن (هیجانی، روانشناختی و اجتماعی) از کی یز و ماگیارمو

مقیاس بهزیستی ذهنی توسط کییز و ماگیارمو (۲۰۰۳) برای سنجش بهزیستی هیجانی، روانشناختی و اجتماعی بکار میرود که از ۴۵ سوال تشکیل شده است.۱۲ سوال اول مربوط به بهزیستی هیجانی میباشد، ۱۸ سوال بعدی مربوط به بهزیستی روانشناختی می باشد و در نهایت ۱۵ سوال بعدی مربوط به بهزیستی اجتماعی می باشد.

بهزیستی ذهنی به ارزیابی و درک شخصی افراد از کیفیت زندگی شان(شامل کیفیت کنش های اجتماعی، روان شناختی و عاطفی آنها) اطلاق می شود(میرزایی،۲۰۰۷) افراد با احساس بهزیستی بالا هیجانهای مثبت بیشتری را تجربه می کنند.از گذشته، آینده خودشان،دیگران،رویدادها و حوادث پیرامون شان ارزیابی مثبتی دارند و آنها را خوشایند توصیف می کنند. در حالی که افراد با احساس بهزیستی پایین موارد مذکور را نامطلوب ارزیابی کرده و هیجان های منفی مانند اضطراب و افسردگی بیشتری را تجربه می کنند

این پرسشنامه توسط کی یز و ماگیارمو در سال ۲۰۰۳ طراحی شد که شامل سه بعد بهزیستی هیجانی (۱۲ سوال)، بهزیستی روانشناختی (۱۸ سوال) و بهزیستی اجتماعی (۱۵ سوال) می باشد.

دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):

تعداد گویه ها :۴۵

تعداد ابعاد :سه بعد دارد

۱-بعد بهزیستی هیجانی

۲- بهزیستی روانشناختی

۳-بهزیستی اجتماعی

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری :دارد

منبع:دارد

نوع فایل :word و قابل ویرایش

مطالعه بیشتر