دانلود کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری

دانلود کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

اقتصاد کلان برانسون از متون درسی اقتصاد کلان در دانشگاه‌های معتبر جهان است. نخستین فصل‌ های کتاب در دورهٔ کارشناسی و فصل‌ های پایانی آن در دورهٔ کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود. مؤلف در این کتاب ضمن ارائهٔ تازه‌ ترین نظریه‌ های کلان اقتصادی، توابع جمعی و کلی را برمبنای اصول اساسی اقتصاد خرد ارائه کرده است و به این‌ ترتیب علاوه بر آشنا ساختن دانشجویان با ارتباط توابع کلان اقتصادی با رفتارهای مشاهده‌ شدهٔ فردی، مرز تخیلی میان اقتصاد خرد و کلان را که در بسیاری از متون اقتصاد کلان تصویر می‌شود نیز از میان برداشته است. وی همچنین با ارائهٔ موازی دو روش توصیفی و ریاضی مباحث اقتصاد کلان، درک موضوعات را برای دانشجویان با هر میزان از دانش ریاضی یا اقتصادی آسان ساخته است.فصل‌های اولیه  کتاب در دوره کارشناسی و فصل‌های پایانی در دوره کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود.

 کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری تالیف  ویلیام برانسون ترجمه عباس شاکری شامل ۵ قسمت و ۲۷  فصل می باشد :

مقدمه ای  بر اقتصاد کلان
تعیین در آمد ملی: مدل تعادل ایستا
توابع تقاضای بخشی واضافات مدل ایستا
پپویاییهای میان مدت: میان تعادل ایستا ورشد بلند مدت
رشد بلند مدت به همراه اشتغال کامل

دانلود کتاب تئوری و سیاست های اقتصاد کلان برانسون عباس شاکری

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر