پرسشنامه و آزمون هوش کتل مقیاس ۳ بصورت کامل

پرسشنامه و آزمون هوش کتل مقیاس ۳ بصورت کامل
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پرسشنامه و آزمون هوش کتل مقیاس ۳ بصورت کامل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پرسشنامه و آزمون هوش کتل مقیاس ۳ بصورت کامل در قالب فایل pdf , word تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این آزمون برای اندازه گیری هوش افراد بالاتر از دیپلم، دانشگاهیان و کلیۀ کسانی که به خاطر با هوش بودنشان برای تصدی بعضی مشاغل انتخاب شده اند اختصاص دارد. در تهیۀ آن تلاش بر این بوده است که تفاوتهای عمیق و ظریف  آزمودنیها آشکارشود.

پرسشنامه و آزمون هوش کتل مقیاس ۳ بصورت کامل

مقیاس ۳ از دو فرم A وB تشکیل شده است. اجرای هر  فرم آن بیش از نیم ساعت وقت لازم ندارد.زمان آزمایش واقعی برای هر یک از فرمها ۱۴ دقیقه است.اگرزمان لازم برای پر کردن صفحۀ اول و انجام تمرینها وتوضیحات آزماینده را به آن اضافه کنیم  روی هم رفته بیشتر از نیم ساعت نخواهد بود.در هر فرم ، ۵۰سؤال و در یک مقیاس کامل جمعاً ۱۰۰ سؤال وجود دارد .طبق معمول ، سؤالات به ترتیب درجۀ دشواری تنظیم شده است. تعدادی هم سؤال نمونه برای هر یک از آزمونهای فرعی در نظر گرفته شده تا هم آزمودنی با شیوۀ کار آشنا شود و هم بتواند عادتی راکه از پاسخگویی به آزمون های قبلی کسب کرده است فراموش کند. فرم های A وB سؤال به سؤال تحلیل شده است ودرجۀ دشواری آنها معادل باشد.

روش اجرا

پس از انجام کارهای مقدماتی، به منظور مأنوس کردن آزمودنی یا آزمودنیها با آزمون و برانگیختن هر چه بیشتر تمایل آنها به پاسخگویی، آزماینده باید بگوید: درآخر آزمون فرعی تعدادی سؤال بسیار دشوار وجود دارد،به طوری که کمتر کسی می تواند در مدت تعیین شده به آنها پاسخ بدهد. با این همه ، آزماینده سفارش می کند که آزمودنیها بایدتا آنجا که می توانند تلاش   کنند و به تعدادبیشتری ازسؤالات پاسخ دهند. آزماینده خاطرنشان می کند که از بابت پاسخهای غلط نمرۀ منفی درنظر گرفته نخواهد شد. بنابراین بهتر است که به همۀ سؤالات پاسخ داده شود . پس از این مقدمۀ کلی ، آزماینده فقط باید از” دستورالعمل آزمون” پیروی کند وچیزی را به آن نیفزاید…..

آزمون هوش کتل مقیاس ۳

همراه با نحوه تفسیر تست هوش کتل 

دو فرم A و B

آزمون های فرعی: آزمـون ردیفها، طبقه بندیها، مظروفها و شرایط

فرمت فایل:pdf +word

تعداد صفحات :۲۵ صفحه

مطالعه بیشتر