حل المسائل فارسی کتاب اپتیک پدروتی

حل المسائل فارسی کتاب اپتیک پدروتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

حل المسائل فارسی کتاب اپتیک پدروتی

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل حل المسائل فارسی کتاب اپتیک پدروتی شامل حل تمرین‌ های فصل اول تا فصل هفت کتاب آشنایی با اپتیک نوشته‌ی فرانک جی. پدروتی و لنو اس. پدروتی است که با فرمت pdf به زبان فارسی با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.

درس اپتیک و حل المسائل این درس مورد تقاضای بسیاری است .حل مسائل رسا و قابل درک است در این حل المسائل مسائل اپتیک بطور کامل و قابل درک مرتبط با امواج دوبروی و فرمول دو بروی که ازطریق این فرمول می توان طول موج اندازه حرکت فرکانس حتی سرعت زاویه ای شکست و انعکاس نور را بدست آورد.

حل المسائل فارسی کتاب اپتیک پدروتی

این مجموعه شامل حل تمرین‌ های فصل اول تا فصل هفت کتاب آشنایی با اپتیک نوشته‌ی فرانک جی. پدروتی و لنو اس. پدروتی است .در این مجموعه سعی شده است تا حل‌های ارائه شده کاملاً دقیق و صحیح باشند و با بررسی و تطبیق حل‌های ارائه شده با حل‌های موجود در کتب لاتین، از صحت آن‌ها اطمینان حاصل شود.این مجموعه از حل‌ها تنها سوالات هفت فصل اول کتاب آشنایی با اپتیک پدروتی را در بر می‌گیرد.

نگاهی مختصر بر کتاب آشنایی با اپتیک فرانک ال. پدروتی

هدف این کتاب آموزش مقدمات اپتیک نوین در سطح متوسط است. این کتاب برای دانشجوی متوسط فیزیک که پیش نیازهای لازم را در فیزیک و ریاضیات گذرانده است نوشته شده است. فصل های نهایی این کتاب (۱۹،۲۰،۲۲، ۲۵،۲۷) که در سطح بالاتری هستند و دانشچوییان رشته های فیزیک و مهندسی می توانند از این کتاب استفاده کنند. مشخصات باریکه لیزری و اپتیک غیر خطی در دو فصل کاملا جدید آورده شده اند.

ویژگیهای مشخص این کتاب عبارتند از استفاده از ماتریسهای ۲*۲ در بررسی ردیابی پرتو، قطبش و تداخل لایه نازک چندگانه، لیزرهای چشم که شامل لیزر درمانی چشم است، هولوگرافی، همدوسی، اپتیک تاری، تداخل سنجی، اپتیک فوریه، اپتیک غیر خطی، و معادلات فرنل. ثابتهای اپتیکی نیز در فصل پایانی آمده است.تنظیم مطالب در سه قسمت عمده اساسا با روند مرسوم مطابقت دارد. قسمت اول کتاب به اپتیک هندسی مربوط می شود که به صورت حد اپتیک موجی ارائه شده است. قسمت میانی اپتیک موجی را به تفصیل شرح می دهد و قسمت نهایی مباحثی را بررسی می کند که در مجموع اپتیک نوین نامیده می شوند.

مطالعه بیشتر