دانلود کتاب مکانیک کوانتومی مدرن ساکورایی به زبان فارسی pdf

دانلود کتاب مکانیک کوانتومی مدرن ساکورایی به زبان فارسی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب مکانیک کوانتومی مدرن ساکورایی به زبان فارسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب مکانیک کوانتومی مدرن – ویرایش تجدید نظر شده ساکورایی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مشخصات :

عنوان: کتاب مکانیک کوانتومی مدرن
نویسنده: جی جی ساکورایی
ترجمه: امیرحسین قادری
زبان: فارسی

نگاهی مختصر بر کتاب مکانیک کوانتومی مدرن اثر ساکورایی

پرداخت بی باکانه ی ساکورایی نسبت به مساله های ریز و درشت کوانتوم در این کتاب بسیار جالی و مثال زدنی است. کمتر مساله عمده ای در مکانیک کوانتومی وجود دارد.که در این کتاب به آن اشاره نشده باشد.مفاهیمی همچون تداخل سنجی نوترون ، انتگرال های مسیر فاینمن و نامساوی بل در اینجا به تفصیل ، مورد بحث قرار گرفته است.مکانیک کوانتومی مدرن برای دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد ناگشته شده است و برای دانشجویانی که مطالعاتی در حد کارشناسی در کوانتوم داشته اند مناسب است.

پس از انتشار ویراست نخست کتاب مکانیک کوانتومی مدرن توسط جی.جی.ساکورایی نگارش ویراست جدیدی در خور کتاب یادشده کاری بس مشکل مینمود . ویراستی که افزون بر به­روز شدن مطالب و جبران کاستی­های ویراست پیشین، یک­دستی و روانی ویراست نخست را نیز حفظ نماید.

در ویراست دوم کتاب، بازنگری چشمگیری انجام شده است، فصل جدیدی در مورد مکانیک کوانتومی نسبیتی به فصول کتاب اضافه شده است، جابه جایی­هایی در فصل-های دیگر کتاب صورت گرفته است، بخش­هایی اضافه و اندکی از آنها حذف یا ادغام شده­اند. رهیافتی به سیستم­های بس­ذره­ای و نظریه میدان­های کوانتومی در ویراست جدید به چشم می­خورد. افزون بر به­روز شدن شکل­ها و مراجع، شکل­ها، مراجع و مسائل جدیدی برای کامل شدن مطالب ویراست قبل آمده است. در کل کتاب کارآمد بود، کارآمدتر شد.

فهرست مطالب کتاب:

  • مفاهیم بنیادی
  • دینامیک کوانتومی
  • نظریه ی تکانه ای زاویه ای
  • تقارن در دینامیک کوانتومی
  • روش های تقریبی
  • ذرات همسان
  • نظریه ی پراکندگی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر