اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی ppt

اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی ppt

کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم و قانون رفع موانع تولید رقابتی جناب آقای غلامحسین دوانی در ۱۷۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۱۷

سیر تاریخ نگاری قانون مالیاتهای مستقیم

۱- قانون مالیات بردرآمد سال ۱۳۲۸

۲- اصلاحیه قانون مالیات بردرآمد سال ۱۳۳۴

۳- اصلاحیه قانون مالیات بردرآمد سال ۱۳۳۵

۴- قانون مالیاتهای مستقیم ۱۳۴۵

۵- اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم ۱۳۶۶

۶- اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم ۱۳۷۱

۷- اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم۱۳۸۰/۱۱/۲۷

۸- اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم ۱۳۹۴/۰۴/۳۰

محتوای اسلاید ۲۵

تبصره۱- لایحه بودجه سال ۱۳۹۵

به منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی موضوع صرفه جویی در هزینه‌های عمومی، اصلاح نظام درآمدی دولت و همچنین قطع وابستگی بودجه به نفت تا پایان برنامه ششم:

  1. برقراری هرگونه تخفیف، ترجیح و یا معافیت مالیاتی و حقوق ورودی جدید طی برنامه ممنوع است و دولت مکلف است ازطریق هدفمندسازی و بازنگری معافیت‌های مالیاتی و حقوق ورودی موجود، مجموع آنها را به میزان پنجاه درصد(۵۰%) تا پایان برنامه کاهش دهد.

محتوای اسلاید ۵۰

ماده ۹۵ (اصلاحی ۱۳۹۴)

صاحبان مشاغل موضوع این فصل موظف‌اند دفاتر و یا اسناد و مدارک حسب مورد را که با رعایت اصول و ضوابط مربوط از جمله اصول و ضوابط مربوط به تنظیم دفاتر تجاری موضوع قانون تجارت در خصوص تجار تنظیم می‌گردد برای تشخیص درآمد مشمول مالیات، نگهداری و اظهارنامه مالیاتی خود را بر اساس آنها تنظیم کنند.

آیین‌نامه اجرایی مربوط به نوع دفاتر، اسناد و مدارک و روش‌های نگهداری آنها اعم از مکانیزه و دستی و نمونه اظهارنامه مالیاتی با توجه به نوع و حجم فعالیت حسب مورد برای مؤدیان مذکور و نیز نحوه ارائه آنها برای رسیدگی و تشخیص درآمد مشمول مالیات به مراجع ذی‌ربط، حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون توسط سازمان امور مالیاتی کشور تهیه می‌شود و به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.

مطالعه بیشتر