پاورپوینت بخش نهم مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند

پاورپوینت بخش نهم مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند پیام نور رشته مدیریت بخش نهم: مدیریت تغییر و بهبود سازمان می باشد که با فرمت ppt در ۵۳ و ۴۰ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب مدیریت رفتار سازمانی نوشته زهرا برومند می باشد که توسط دانشگاه پیام نور منتشر شده است.این کتاب ثمرۀ کوشش های علمی صاحب اثر است که بر اساس نیازهای درسی دانشجویان و سرفصل های مصوب تهیه و پس از داوری علمی، طراحی آموزشی، و ویرایش علمی در گروه های علمی و آموزشی، به چاپ می رسد. پس از چاپ ویرایش اول اثر، با نظرخواهی ها و داوری علمی مجدد و با دریافت نظرهای اصلاحی و متناسب با پیشرفت علوم و فناوری ، صاحب اثر در کتاب تجدیدنظر می کند و ویرایش جدید کتاب با اعمال ویرایش زبانی و صوری جدید چاپ می شود…

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند پیام نور رشته مدیریت بخش نهم: مدیریت تغییر و بهبود سازمان شامل:

گفتار اول تغییر

هدفهای رفتاری

تغییر

چشم انداز تغییر

سطوح تغییر

انواع تغییر

نیرو های تغییر

نیرو های داخلی

نیرو های خارجی

پاسخهای مدیران به فشار های تغییر

نیرو های تعادل

فرایند تغییر

مقاومت در مقابل تغییر

مرگ دیوان سالاری …تولید ویژه سالاری

گفتار دوم: بهبود سازمان

مطالعه بیشتر