پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی در ۴۲ اسلاید،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه

هدف از ارائه این فصل آشنایی با حسابداری اجتماعی ، تاریخچه، تعاریف ، مفهوم و اهداف حسابداری اجتماعی و مزایا و مشکلات پیاده سازی حسابداری و گزارشگری اجتماعی می باشد.

امروزه با توجه به پیچیده شدن ارتباط شرکتهای موجود در جامعه با یکدیگر و همچنین با دولت و افراد حاضر در جامعه شرایطی بوجود آمد که شرکتها می بایست نه تنها به ذینفعان بلکه به آحاد مردم پاسخگو باشند.

در این روزها مشکلات اجتماعی از جمله مسائلی است که مورد مناظرات سیاسی قرار گرفته و جستجو برای یافتن راه حل این مشکلات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است . حسابداری مسئولیتهای اجتماعی پاسخی به این مشکلات می باشد که سعی در گسترش دامنه حسابداری سنتی و ارائه معیارهای جدیدی برای تعریف اهداف اجتماعی و ارزیابی میزان پیشرفت آن داشته است.

محتوای اسلاید ۴۰

سودمندی اطلاعات حسابداری اجتماعی

طبق طبقه بندی به عمل امده توسط انجمن حسابداران ملی در آمریکا هزینه های اجتماعی واحدهای تجاری در رابطه با مسائل محیطی ناشی از عوامل زیر می باشد که افشای آنها توسط شرکت ضروری می باشد:

۱- هزینه های اجتماعی ناشی از آلودگی هوا
۲- هزینه های اجتماعی ناشی از آلودگی آب
۳- هزینه های اجتماعی ناشی از نقصان وانهدام منابع حیوانی
۴- هزینه های اجتماعی ناشی از نقصان نا بهنگام منابع انرژی
۵- هزینه های اجتماعی ناشی از تغییرات تکنولوژیکی
۶- هزینه های اجتماعی ناشی از فرسایش خاک وقطع درختان جنگلی
۷- هزینه های اجتماعی ناشی از عدم بکارگیری واتلاف منابع اقتصادی
۸- هزینه های اجتماعی ناشی از اتلاف منابع انسانی

مطالعه بیشتر