توضیحات فایل:
فایل pdf خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازاردکتر احمد روستا
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر احمد روستا در قالب فایل pdf و در ۹۲ صفحه بصورت تایپی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
کتاب مدیریت بازاریابی نوشته دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس ، دکتر عبدالحمید ابراهیمی
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت بازاریابی» به ارزش ۳ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران واحدهای تجاری و صنعتی نیز از آن بهرهمند شوند.به نظر فیلیپ کاتلر، بازاریابی عبارت است از: “فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله” نیاز و خواسته ها منشاورکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، میتوان محصول قلمداد کرد که شامل افراد،مکانها، سازمانها، خدمات و عقاید است. به عبارت دیگر محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد. نیاز بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است.
خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر احمد روستا
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.