خلاصه کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدل سازی مالی

خلاصه کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدل سازی مالی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
7,800 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدل سازی مالی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت و خلاصه کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدل سازی مالی با فرمت ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدل سازی مالی

پاورپوینت کتاب کاربرد اکسل در مدیریت مالی سرمایه گذاری و مدلسازی مالی دکتر محمد سیرانی و محمد کریم بادی خلاصه کتاب به صورت اسلاید و آموزش تصویری مفاهیم و فعالیت های عملی

به دلیل سوالات بسیار از طرف کاربران خوب سایت اکسل پیشرفته در خصوص اینکه چه منبعی برای مطالعه در خصوص کاربرد اکسل در بحث های مدلسازی مالی و سرمایه گذاری پیشنهاد می شود، پس از بررسی منابع فارسی (تالیف یا ترجمه) در این زمینه تصمیم گرفتیم این صفحه را ایجاد کنیم تا هم به معرفی منابع مهم و پرکاربرد این حوزه بپردازیم و هم نظر شما را در این مورد با دیگران به اشتراک بگذاریم.

کتاب “کاربرد اکسل در مدیریت مالی، سرمایه گذاری و مدل سازی مالی” تالیف آقایان دکتر محمد سیرانی و محمد کریم آبادی که در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات کیومرث به چاپ رسیده است منبع پیشنهادی ما برای مطالعه می باشد. این کتاب بسیار کامل و ساده و بی نقص است.

در ابتدا با معرفی کامل اکسل بصورت پایه ای مروری بر امکانات اصلی اکسل برای هرکاربرد و تخصصی داشته و مباحثی چون توابع (Functions, Formulas)، فیلترینگ، فریز کردن (Freeze)، آدرس دهی های نسبی و مطلق و نامگذاری محدوده ها (Named Range) را بطور کامل آموزش می دهد تا در ادامه کار برای معرفی فرمول ها و مدل های مالی کاربر با دانش کافی موارد اصلی کتاب را یاد بگیرد.

فرمول هایی که در این کتاب بررسی شده اند:

Offset

Match

Indirect

فرمول های شمارشی Count

Choose

Index

VLookup

Lookup

FV

PV

Effect

Nominal

PMT

Nper

Rate

Ipmt

PPmt

Ispmt

CUMIPMT

Cumprinc

FVSchedule

موارد مهم و اصلی تئوریک مالی که در اکسل پیاده سازی شده اند:

نحوه محاسبه اقساط و بهره متعلق به وام های دریافتنی در ایران

تفاوت سود حسابداری و سود اقتصادی

روش های محاسبه استهلاک دارایی ها

SLN

SYD

DB

DDB

VDB

اوراق قرضه

ACCRINT

ACCRINTM

استفاده ترکیبی از توابع

If و And و OR

Data Validation

If و LEN

ویژگی های مدل مالی

مطالعه بیشتر