دانلود پاورپوینت فصل چهارم کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی محمدرضا مهربان پور ، مرتضی کاظم پور می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت فصل چهارم کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی محمدرضا مهربان پور:

پژوهش کاتلین و همکاران در سال ۲۰۱۷

پژوهش منسا و همکارانش در سال ۲۰۱۶

دلایل اهمیت کنترل داخلی

چهارچوب کنترل های داخلی کوزو

جز اول: محیط کنترلی

جز دوم: فرایند ارزیابی خطر

جز سوم: فعالیت های کنترلی

جز چهارم: اطلاعات و ارتباطات

جز پنجم: فعالیت های نظارتی

چه چیزی تغییر نکرده است؟

چه چیزی تغییر کرده است ؟

مدیریت ریسک واحد تجاری _ چارچوب یکپارچه (۲۰۰۴ و ۲۰۱۳)

توضیح شکل ۲_۴کتاب چارچوب مدیریت ریسک تجاری

به روز رسانی کتاب سبز برای استاندارد های جدید کنترل داخلی

رهنمودها و چارچوب های کنترل داخلی

توضیح بند مقدمه: یک واحد اقتصادی برای اینکه بتواند به هدف های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین ماموریت ها و حفظ توان مالی و سود آوری برسد و بتواند پاسخگوی صاحبان سرمایه و دولت باشد باید از یک کنترل داخلی اثر بخش (مفید) استفاده کند.

نکته: خود کنترل داخلی یک رویداد یا وضعیت خاص نیست بلکه شامل تمام فعالیت های مداوم است که درون یک سازمان یا واحد اقتصادی رخ می دهد.

تعریف کوزو از کنترل داخلی: اون کنترل داخلی رو فرایندی می‌دونه که تحت تاثیر هیات مدیره و مدیریت و تمام کارکنان واحد تجاری انجام میشود که هدفش هم اطمینان دهی معقول درباره ی دست یابی به هدف مربوط به عملیات و گزارشگری و رعایت اون گزارشگر است.

کنترل داخلی بعدار رسوایی ۲۰۰۲ (ورشکستگی شرکت انرون) مورد توجه زیادی قرار گرفت که تصویب قانون ساربنز آکسلی بخش ۴۰۴ این قانون به کنترل داخلی و وظایف مدیریت در نگه داری سامانه کنترل داخلی میپردازد و پژوهش های توسط افراد و گروه های مختلف انجام شد که در ادامه به آن میپردازیم…

مطالعه بیشتر