دانلود پاورپوینت بیوریتمولوژی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت بیوریتمولوژی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
565kb
نویسنده
دسته بندی
11,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بیوریتمولوژی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس مهندسی فاکتورهای انسانی با موضوع : بیوریتمولوژی با فرمت ppt در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین :

چکیده

مقدمه

پیدایش تئوری بیوریتم

مفاهیم کلی بیوریتم

چرخه های بیوریتم

چرخه جسمی یا فیزیکی

چرخه حسی یا عاطفی

چرخه ی ذهنی و ادراکی

سیکل شهودی (حس ششم)

هدف بیوریتم

نقش بیوریتم در صنعت

نقش بیوریتم در جلوگیری از سوانح کار

بیوریتم و بهره وری در محیط های کاری و تولیدی

بیوریتم و رضایت شغلی کارکنان

مدیریت بیوریم و تصمیم گیری

چگونگی محاسبه بیوریتم

جمع بندی

بخشی از متن پاورپوینت:

محتوای اسلاید ۴

مقدمه:

یکی از مهمترین ویژگی های یک سازمان موفق داشتن نیروس انسانی کارآمد است که به واسطه آن میتواند به اهداف خود دست یابد.در واقع میتوان ادعا نمود که سرمایه اصلی هر سازمان،نیروی انسانی شاغل در آن است.

به این منظور ارگونومی مطرح شده است.این علم که در اصل به د نبال تناسب ماشین با انسان است بسیار مورد توجه مسئولان  حفاظت صنعتی و مسئولان کیفی محصول است.ارگونومی را یکی از اصول اساسی برای سالم سازی محیط کار انسان  و عامل مهمی در بهره وری کامل تر از نیروی انسانی میدانند.

محتوای اسلاید ۸

مفاهیم کلی بیوریتم:

کلمه بیوریتم از واژه ی یونانی bios به معنی زندگی و rhythmus به معنی حرکت منظم یا سنجیده گرفته شده است.

با اندکی تامل در محیط اطراف خود، به این نکته پی خواهیم برد که همه چیز به صورت دوره های تکرار شده تغییر مییابد. انسان ها از این قاعده مستثنی نیستند و به صورت ادواری دستخوش تغییرات درونی میشوند.دانشمندان در این راستا به وجود سیکل هایی در بدن افراد پی برده اند که بیوریتم نامیده میشود.

معنای اصطلاحی بیوریتم، ریتم حیات است.

واژه بیوریتم در واژه نامه آکسفورد به صورت زیر تعریف شده است: «هر الگوی مکرری از فعالیت‌های فیزیکی، احساسی و اداراکی که بر رفتار انسان اثر می‌گذارد» و معادل فارسی آن «زیست‌آهنگ» نامیده می‌شود.

مطالعه بیشتر