ارتباط بین شیوه تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

ارتباط بین شیوه تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت ارتباط بین شیوه تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارتباط بین شیوه تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint – قابل ویرایش در ۳۹ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بیان مساله

همچنان که نتایج برخی از تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، ویژگی‌های مالی شرکت‌ها در دوره‌های مختلف چرخه عمر شرکت یکسان نیست و بسته به دوره‌ای که شرکت در آن قرار دارد تغییر می‌کند. در تحقیقی که آنتونی و رامش (۱۹۹۲) در ایالات متحده انجام داده‌اند، این فرضیه مورد تأیید قرار گرفته است که ارتباط معناداری میان قیمت سهام و اطلاعات حسابداری در چارچوب چرخه عمر وجود دارد. به این معنا که ویژگی‌های مالی یک شرکت متأثر از مرحله‌ای از چرخه عمر است که شرکت در آن قرار دارد. به بیان دیگر معیار حسابداریِ دارای محتوای اطلاعاتی قوی‌تر، ممکن است در همه دوره‌های چرخه عمر یکسان نباشد. از این‌ رو به نظر می‌رسد مدل چرخه عمر می‌تواند کلیدی برای شناخت پیش‌بینی معیار قوی‌تر ارزش شرکت در اختیار استفاده‌ کنندگان این پژوهش قرار دهد.

مفهوم چرخه عمر در دهه‌های اخیر واژه‌ای شناخته شده در ادبیات حسابداری است. براساس این مفهوم تمامی موجودات زنده از جمله نباتات، جانوران و انسانها همگی از منحنی عمر یا چرخه‌ی عمر پیروی می‌کنند. اینگونه موجودات متولد می‌شوند، رشد می‌کنند، به پیری میرسند و در نهایت می‌میرند. تئوری چرخه‌ی عمر چنین فرض می‌کند که شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی همچون تمامی موجودات زنده که متولد می‌شوند، رشد می‌کنند و می‌میرند، دارای منحنی عمر یا چرخه‌ی عمر هستند.

……………..

فهرست پاورپوینت ارتباط بین شیوه تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

کلیات تحقیق
فرضیه و متغیرها
روش‌شناسی
تجزیه و تحلیل داده‌ها
نتیجه گیری و پیشنهادات

مطالعه بیشتر