دانلود جزوه نکته و تست تئوری مدیریت حاوی نکات مهم و کنکوری

دانلود جزوه نکته و تست تئوری مدیریت حاوی نکات مهم و کنکوری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
14,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه نکته و تست تئوری مدیریت حاوی نکات مهم و کنکوری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه نکته و تست تئوری مدیریت حاوی نکات مهم و کنکوری مناسب برای داوطلبان ارشد و دکتری رشته های مدیریت می باشد که با فرمت pdf در ۲۰۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

منابع جزوه :

مبانی سازمان و مدیریت سید محمد مقیمی

مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضاییان

تئوری سازمان استیفن رابینز

مجموعه تست های کنکورهای سراسری رشته مدیریت …

این جزوه بسیار کامل بوده و شما را از خواندن چندین کتاب درس و تست چندین صفحه ای بی نیاز می سازد

جزوه درس مبانی سازمان و مدیریت کنکور دکتری مدیریت 

جزوه درس تئوری های مدیریت کنکور کارشناسی ارشد مدیریت

جزوه درس تئوری های مدیریت کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

درس تئوری های مدیریت درسی شیرین و سختی است و یکی از پراهمیت‌ ترین دروس گرایش‌های مختلف مجموعه مدیریت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد که ضرایب آن برای گرایش های مختلف مدیریت به شرح زیر است:.

(ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ دولتی، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ صنعتی، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ فناوری اطلاعات، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ تکنولوژی، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ مالی ، مدیریت منابع انسانی) و (مدیریت بحران، سازمان های دولتی ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﻣﺎﻛﻦ ﻣﺘﺒﺮﻛﻪ ، ﺳﻴﺎﺳﺘ ﮕﺬاری ﻋﻠﻢ و فناوری) با ضریب ۳ و (ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ درﻳﺎﻳﻲ بین ﻗﺎره ای، مالی، مدیریت بازرگانی دریایی ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ مالی، کارآفرینی) با ضریب ۲

مطالعه بیشتر