دانلود پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه

دانلود پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
183kb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

معرفی کشور فرانسه

پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از سه ابرقدرت در قاره اروپا شد به گونه‌ای که در سده‌های ۱۹ و ۲۰ دارای کلونی‌ها و مناطق تحت استعمار بسیاری بود. همچنین در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهمترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌پندارند. در طی سده‌های هفدهم و هجدهم «دوره روشنگری» نامبرده می‌شود.

در زمینه‌هایی چون فرهنگ، علوم بنیادی، صنعت و فناوری، هنر، نظام، اقتصاد و سیاست، فرانسه یکی از کشورهای مهم و تأثیرگذار جهان می‌باشد. این کشور دارای رتبهٔ پنجم در بین سایر کشورها از نظر بودجه و هزینه‌های نظامی است. همچنین از نظر ذخایر هسته‌ای، رتبهٔ را داراست.

پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه

در زمینهٔ استانداردهای بین‌المللی، فرانسه را می‌توان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایدئال برای زندگی معرفی می‌کند. فرانسه همچنین از کشورهای مؤسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل نیز می‌باشد.

محتوای اسلاید ۱۳

شرایط نامزد های انتخابات:

الف :داشتن حداقل ۲۳ سال تمام

ب: داشتن تابعیت فرانسوی با این توضیح که در نظام انتخابات فرانسه، نوع تابعیت نامزد از حیث اصلی اکتسابی یا تبعی بودن فرقی نمی‌کند.

ج: کسب معرفی‌نامه از سوی حداقل ۵۰۰ شهروند فرانسوی که واجد شرایط نمایندگی منتخب می باشد.

د: فردی که واجد شرایط کاندیداتوری ریاست جمهوری است، باید با واریز مبلغ ۱۰ هزار فرانک به عنوان احتیاط به جزانه داری واریز کند.

مطالعه بیشتر