دانلود جزوه مخاطب شناسی بصورت جامع با فرمت pdf و ppt

دانلود جزوه مخاطب شناسی بصورت جامع با فرمت pdf و ppt
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مخاطب شناسی بصورت جامع با فرمت pdf و ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و با کیفیت ترین جزوه مخاطب شناسی دانشکده رسانه می باشد که با فرمت pdf و ppt بهمراه نمونه سوالات تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست دانلود جزوه مخاطب شناسی:

فصل اول : ارتباطات و شکل گیری مخاطب

– تعریف ارتباط
– مفاهیم مشترک در تعاریف ارتباط
– تفاوت های بین ارتباط جمعی و وسایل ارتباط جمعی
– تقسیم بندی ارتباط بر اساس چگونگی برقراری ارتباط
– انواع تجمعات انسانی در ارتباطات
– ارتباطات و مخاطب

فصل دوم : تعریف مخاطب و نظریه های آن

– تعریف مخاطب
– شکل گیری مخاطب
– اهمیت مخاطب شناسی
– تقسیم بندی مخاطب
– گونه هاى مختلف مخاطبان
– گونه شناسی مدرن

دانلود جزوه مخاطب شناسی بصورت جامع

فصل سوم : تاثیر پیام بر شناخت مخاطب

– مردم نگاری و کاربردهای آن
– نیاز به شناخت مخاطب ” عینى ”
– میزان تأثیرات وسایل ارتباط جمعی بر مخاطبان
– هزاره سوم و تاثیرات رسانه های نوین

فصل چهارم : روش تحقیق مخاطب شناسی

– اهداف مطالعه مخاطب شناسی
– پرسش های تحقیق
– روش تحقیق
– معیار انتخاب روش مناسب
– ترکیب روشها در آنالیز مخاطب
– استفاده از نتایج مطالعه مخاطب شناسی

فصل پنجم : اقناع مخاطب و شکل گیری افکار عمومی

– تعریف افکار عمومی
– عوامل پیدایش افکار عمومی
– ابزارهای جهت دهی افکار عمومی از طریق وسایل ارتباط جمعی
– متقاعد سازی مخاطب

دانلود فایل جامع جزوه مخاطب شناسی

فصل اول : ارتباطات و شکل گیری مخاطب

تعریف ارتباط

اگر بخواهیم به ریشه واژه ارتباط بازگردیم به ساده ترین شکل آن یعنی رابطه میان دو فرد باید بپردازیم . ارتباط به معنای ” رفتار های انسانی از یک شخص به شخص دیگر” است . به بیان دیگر ارتباط همان انتقال ” پیام ” است که از طریق وسیله و نمادهایی صورت می گیرد .

مفاهیم مشترک در تعاریف ارتباط

۱- ارتباط یک نوع انتقال است : فرایند یا جریان انتقال اندیشه ها، عقاید، اطلاعات و …
۲- انتشار : انتشار افکار عقاید، اطلاعات و …
۳- پیوستگی اجتماعی : ایجاد هماهنگی بین اعضا و همبستگی اجتماعی
۴- اشتراک فکری
۵- همکاری عمومی

تفاوت های بین ارتباط جمعی و وسایل ارتباط جمعی

ارتباط جمعی یعنی رساندن اطلاعات و انتقال اندیشه ها، ایده ها و برداشت ها به عده زیادی از انسان ها در یک زمان بدون درنظر گرفتن مکان و مرزهای جغرافیایی اما وسایل ارتباط جمعی ابزار میانجی است که از طریق یک یا چند مجرا، امکان برقراری ارتباط را فراهم می سازد …

مطالعه بیشتر