دانلود پاورپوینت درس نظریه ها و اصول و فنون مشاوره و راهنمایی ویرایش جدید

دانلود پاورپوینت درس نظریه ها و اصول و فنون مشاوره و راهنمایی ویرایش جدید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
73mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس نظریه ها و اصول و فنون مشاوره و راهنمایی ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین پاورپوینت صوتی و جزوه درس نظریه ها و اصول و فنون مشاوره و راهنمایی ویرایش جدید ( سال ۱۴۰۰ )می باشد که با فرمت ppt مناسب اساتید و ارائه و کنفرانس دانشجویان تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تنظیم فضای فیزیکی مصاحبه:

الف) اتاق مصاحبه

ب) نشستن در اتاق مصاحبه

ج) یادداشت برداری

د) ضبط صوتی و تصویری مصاحبه

الف) اتاق مصاحبه

خصوصی بودن اتاق مصاحبه کمترین الزام آن است (اتاق ضد صوت با پنجره های پوشیده و درب اختصاصی ، بهینه است). برای مصاحبه ی پذیرفتنی ، وجود فضای خصوصی و امن و آرام از ضرورت ها به شمار می آید. اتاق مصاحبه را همچون بخشی از وجود مصاحبه گر باید در نظرگرفت که در نخستین مصاحبه ، کار اصلی آن ایجاد اعتماد و امید و رابطه درمانی و فضای راز دل گویی فارغ بال است.

هرگونه مزاحمت در مصاحبه ، همه چیز را به تأخیر می اندازد. فراخوانی تلفنی ، در زدن ، کسانی که می خواهند « فقط یک کلمه » بگویند ، کسانی که مدارکی را برای « امضای فوری» می آورند ، همه و همه می تواند چیزی را که مصاحبه گر و مصاحبه شونده طی مدت زمان درازی با تلاش فراوان بنا کرده اند ظرف چند لحظه ویران کنند.

نکته: قفل کردن در اتاق به هیچ وجه توصیه نمی شود.ممکن است مصاحبه شونده فردی عصبانی و دارای کنترل تکانه ضعیف باشد.

نکته: اگر مزاحمت معقولی پیش بیاید که چند دقیقه باید وقت صرف آن شود، مثلا از مدرسه خبر می دهند دختر هفت ساله شما بیمار است و باید به خانه برود، به مراجع توضیح می دهید و عذرخواهی می کنید و تلفن می زنید و زمانی که بازگشتید عذر می خواهید و پیشنهادی برای جبران وقت می دهید.

مطالعه بیشتر