دانلود پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی می باشد که با فرمت ppt در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی:

تاریخچه:

سازمان نظام پزشکی بزرگترین و قدیمی‌ترین سازمان غیردولتی در ایران پس از کانون وکلا می‌باشد که در تاریخ ۱۳۳۵/۱۰/۱۷ تأسیس گردیده است. رئیس اولین دوره این سازمان در سال ۱۳۴۷ دکتر منوچهر اقبال بود و طی سالهای مختلف دکتر محمدعلی حفیظی و بعد از انقلاب اسلامی ایران؛ دکتر منافی، ایرج فاضل، سید شهاب‌الدین صدر و محمدرضا ظفرقندی رئیس این سازمان بوده ‌اند. در حال حاضر ریاست سازمان با جناب آقای دکتر ایرج فاضل است.

تعریف سازمان نظام پزشکی:

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران سازمانی است مستقل دارای شخصیت حقوقی که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و انجام وظایف مقرر تشکیل گردیده است.

پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی

اهداف سازمان نظام پزشکی:

تلاش در جهت تحقق بخشیدن به ارزش های عالیه اسلامی در کلیه امور پزشکی.

تلاش در جهت پیشبرد و اصلاح امور پزشکی.

مشارکت در جهت ارتقای سطح دانش پزشکی.

حفظ و حمایت از حقوق بیماران.

حفظ و حمایت از حقوق صنفی شاغلان حرف پزشکی.

پاورپوینت در مورد سازمان نظام پزشکی

تنظیم روابط شاغلین حرف پزشکی با دستگاه های ذیربط

در جهت حسن اجرای موازین و مقررات و قوانین مربوط به امور پزشکی.

قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران:

قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران پس از تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۵/ ۱/ ۱۳۸۳ ، رفع اختلاف شورای نگهبان و مجلس و تصویب نهایی در تاریخ ۱۶/ ۸/ ۱۳۸۳ در مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نامه شماره ۹۵۴۰۰ مورخ ۱۷ / ۹/ ۱۳۸۳ از مجلس به دولت ارسال و در تاریخ ۲۵/ ۹/ ۱۳۸۳ طی نامه شماره ۵۴۱۹۴ از سوی رییس جمهور به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اجرا ابلاغ گردید.

مطالعه بیشتر