دانلود جامع ترین جزوه آموزش ریاضی دوره ابتدایی بهمراه نمونه سوالات تشریحی

دانلود جامع ترین جزوه آموزش ریاضی دوره ابتدایی بهمراه نمونه سوالات تشریحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه آموزش ریاضی دوره ابتدایی بهمراه نمونه سوالات تشریحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه آموزش ریاضی دوره ابتدایی بهمراه نمونه سوالات تشریحی با فرمت پی دی اف در ۱۶۰ صفحه می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جامع ترین جزوه آموزش ریاضی دوره ابتدایی 

دوستانی که با تدریس ریاضی مشکل دارند توصیه میکنم این جزوه ریاضی را مطالعه کنند.این جزوه در ۱۶۰ صفحه بصورت pdf می باشد که مسائل ریاضیات دوره ابتدایی را توضیح داده است . این جزوه برای آموزگاران دوره ابتدایی، والدین ، دانش آموزان، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده ۲۸ توصیه می شود.اگر می خواهید با آموزش و روش تدریس ریاضی دوره ابتدایی آشنا شوید این جزوه را تهیه کنید.

در گذشته، فرض بر این بود که ریاضیات برای گروه خاصی از افراد جامعه است و ریاضیات را همه نمی توانند یاد بگیرند. با تغییر هدف آموزش ریاضی، ضرورت آموزش ریاضی برای همگان درک شد. برای کمک به درک بهتر از مسائل، باید ریاضیات به صورت یک کل، آموزش داده شود. متأسفانه در دروس آکادمیک، ریاضیات را به صورت یک جزء به ما آموخته اند و صورت کلی از ریاضی در ذهن اکثر دانشجویان نقش نبسته است…

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانل

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر