توضیحت فایل:
دانلود فایل pdf روانشناسی و تبلیغات
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf کتاب روانشناسی و تبلیغات می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
دانلود فایل جامع pdf روانشناسی و تبلیغات
دانش تبلیغات در ذیل «ارتباطات» و نیز «روان شناسی اجتماعی» جایگاه مستقلی یافته است. اهمیت شگرف تبلیغات را می شود با زبان سیاست، تجارت، آمار، و دهکده جهانی نگاشت. این دانش برای موفقیت بیشتر از رشته های مختلف علوم انسانی، از جمله روان شناسی سود می جوید.در این فایل، قوانین مختلف روان شناختی که در تبلیغات کاربرد دارند، از شاخه های مختلف روان شناسی استخراج شده و به کیفیت کاربرد هر قانون اشاره ای شده است.این pdf بر اساس ارکان تبلیغات (ابزار، پیام دهنده، پیام گیرنده و پیام) شکل گرفته و به هر رکن فصل هایی اختصاص یافته است.
ویژگی های شخصیتی پیام دهنده، روی آوردهای شناختی او و تکنیک های کاربردی مورد استفاده در تبلیغات از مباحث رکن دوم است.در خصوص پیام گیرنده، قوانین تحولی به تناسب طبقات سنی و قوانین غیر تحولی مورد بحث قرار گرفته است.موقعیت های بحران، عزاداری، شادی، سوگ و… ، نیز در حیطه رکن چهارم است. از آنجا که پیام های ما در خلأ، ایجاد، ارسال و دریافت نمی شوند؛ بلکه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، روان شناختی، طبیعی و… ، بر آن اثر می گذارند، توجه به این زمینه ها نیز یک فصل را به خود اختصاص داده است. برخی از شیوه های جنگ روانی از دیدگاه قرآن و روان شناسی نیز یک فصل را به خود اختصاص داده است و در فصل آخر، یک مدل اسلامی جامع برای تبلیغات ارائه شده که شامل مدل های محتوایی، جریانی و ساختاری می باشد.
مباحث دانلود فایل جامع pdf روانشناسی و تبلیغات
کلیات
ابزارهای تبلیغات رسانه ها و کانالها
ویژگی های روانشناختی مبلغ
تکنیک های روانشناختی کاربردی
قانون مندی های روانشناختی پیام گیرنده (جنبه های تحولی)
قانون مندی های روانشناختی پیام گیرنده (جنبه های غیر تحولی)
زمینه های ارسال و دریافت پیام
قانون مندی های روانشناختی مربوط به پیام
جنگ روانی
مدل اسلامی تبلیغات